אא

כרמל תיירות משיקה טיסות ישירות לסרי לנקה

חופשה בסרי לנקה, האי השוכן לחוף האוקיינוס ההודי משלבת חופים יפים, שמורות טבע עם שפע של בעלי חיים, מקדשים מרתקים ונופים פראיים. כרמל תיירות תפעיל טיסות ישירות, טיולים מאורגנים וחופשות בסרי לנקה, וכן גם חבילות נופש אטרקטיביות במלדיביים

| |

החל מאמצע חודש אוגוסט. חברת "כרמל תיירות" תפעיל קו טיסות ישירות בנות 7.5 שעות לסרי לנקה, ותשווק חבילות נופש יוקרתיות, טיולים מאורגנים וטיסות המשך למלדיביים במחירים אטרקטיביים במיוחד. מעכשיו, הדרך לסרי לנקה, שהייתה רצופה בחניות ביניים ונמשכה 14 שעות, תהפוך את היעד המרתק לחופי האוקיינוס ההודי, לנגיש למטייל הישראלי חובב החידושים. 

הטיולים המאורגנים בני 8 ימים לאי, כוללים טיסות, לינה במלונות ריזורט מפנקים ברמה הגבוהה ביותר, ארוחות עשירות על בסיס חצי פנסיון, כניסה לכל האתרים באי במהלך הטיול, ומדריך ישראלי שילווה את המטיילים. אם עד כה טיול מאורגן לסרי לנקה, מעבר לשעות הטיסה הארוכות, עלה קרוב ל-3000 דולר לאדם, כרמל תיירות מציעה טיול ברמה גבוהה במחיר של 1695 דולר בלבד.

חבילת נופש יוקרתיות במלונות מפנקים, ל-8 ימים בסרי לנקה, תעלה רק 1495$ לאדם. ואם תמיד חלמתם על חופשה במלדיביים, תוכלו לקחת טיסת המשך בת שעה מסרי לנקה למלדיביים, לנפוש באחד ממלונות היוקרה באחד האיים תמורת 1995$ לאדם. מחירי חבילות ירח דבש עתירות פינוקים מיוחדים וחוויות יהיה זהה.

 

דייגים מקומיים שולים דגים ממימי האוקיינוס ההודי


סרי לנקה - האי שמהלך קסם על מבקריו

סרי לנקה היא מדינת אי טרופית ליד החוף הדרום מזרחי של תת היבשת ההודית. זוהי מדינה המשלבת אתרים היסטוריים ייחודיים עם יופי טבעי המשופע בעולם חי, יערות עד, צמחיה טרופית וחופים מקסימים לשפת האוקיינוס ההודי.

במשך מאות שנים סרי לנקה הסעירה את דמיונם של הרפתקנים ומגלי ארצות רבים. מרקו פולו תיאר את האי כאחד מהיפים בעולם, וגלים של סוחרים הודים, ערבים ואירופאים הגיעו לחופי סרי לנקה בעקבות הסיפורים והאגדות על יהלומים נדירים ושדות תבלינים צבעוניים. עם יותר מאלפיים שנים של היסטוריה, המדינה הקטנה יחסית צופנת שלל הפתעות נפלאות לכל המבקרים בה.

בין האתרים הבולטים במדינה תמצאו את סיגירייה (סלע האריה), אתר מורשת עולמית ואחד המונומנטים החשובים ביותר של סרי לנקה, עם ציורי קיר מדהימים, גנים מעוצבים ומגוון שרידים ארכיאולוגיים. מקדש המערות בדמבולה, המכיל 5 מערות המשמרות דמויות מההיסטוריה הבודהיסיטית, ואת הפארק הלאומי יאלה בו נמצאים ביצות, יערות מונסון ומגוון עצום של בעלי חיים. מקום מקסים במיוחד הוא בית המחסה לפילים יתומים פינאוולה, שכשמו כן הוא - בית מחסה לפילונים שאיבדו את הוריהם. מדי בוקר יורדים הפילים הקטנים לרחוץ בנהר, מחזה מרגש ביותר.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: