אא

תערוכה של אמן הקליגרפיה הקוריאני סלטי פארק תוצג בישראל

הקליגרף מקוריאה יציג את יצירותיו בתערוכה שתיפתח ב-7 בינואר ברמת גן. האמן שמשלב בעבודותיו פסוקים מהתנ"ך באותיות קוריאניות, זכה בפרסים רבים ברחבי העולם. שרת התרבות והספורט, מירי רגב, ושגריר קוריאה בישראל, לי גן-טה ישתתפו בפתיחת התערוכה

| |

תערוכת קליגרפיה מקוריאה של אמן הקליגרפיה הבינלאומי, סלטי פארק, המוצגת במקומות נחשבים ברחבי העולם תוצג גם בישראל החל מה-7 לינואר עד ה-21 לינואר 2016 ברחוב אבא הילל 16 ברמת גן.

קליגרפיה (אמנות הכתיבה הקישוטית) היא תחום חשוב ועתיק יומין באמנות מזרח אסיה. בפתיחת התערוכה ישתתפו שרת התרבות והספורט, מירי רגב, שגריר קוריאה בישראל, לי גן-טה וקונסול הכבוד של קוריאה בישראל, עו"ד עמיחי עורקבי.

הקליגרף, סלטי פארק, זכה על יצירותיו בתחום הקליגרפיה בפרסים רבים ברחבי העולם. יצירותיו הוצגו במקומות נחשבים בעולם: בפריז, בלונדון, בטוקיו, בבייג'ינג, ברומא ועוד. פארק משלב ביצירותיו מוטיבים של מזרח ומערב תוך התבססות על זרם האקספרסיוניזם המעמיד במרכז היצירה את היוצר ואת ראייתו הפנימית. האמן משלב ביצירותיו פסוקים מהתנ"ך באותיות קוריאניות. 

ישראל וקוריאה מציינות השנה 54 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים ביניהן. קוריאנים רבים מזדהים עם ההיסטוריה של עם ישראל, ופעם בשנה באי ג'ינדו הם מציינים את קריעת ים סוף. העם הקוריאני אוהב מאוד את ישראל, ומסיבה זו המוני קוריאנים נוהרים לישראל מידי שנה. מספר התיירים מקוריאה לישראל הוא הגדול ביותר מבין מדינות אסיה. גם יחסי המסחר בין המדינות משגשגים.  

קוריאה מציעה למבקרים תרבות עשירה, היסטוריה, נופים מרהיבים, אוכל בריא וטעים, ומערכת משוכללת של כבישים ותשתיות. קוריאה מקבלת את התייר הישראלי בזרועות פתוחות ובאהבה, והיא בטוחה מאוד לתייר הישראלי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: