אא

גיליון פספורט: שנה חדשה – מיזוגים חדשים

בגיליון המודפס - על מיזוגי הענק בין איסתא וגוליבר ובין אופקים וסמרטאייר כפי שנחשף לראשונה בפספורטניוז, על המו"מ בין אל על לאי.די.בי תיירות, ועל מיזוג אפשרי בין סאן דור לישראייר ואיג'יאן איירליינס ואופן סקיי בהכנות אחרונות לאירוע ההשקה המסקרן ב 21 לינואר

| |

שנת 2016 החלה ועימה טלטלות בענף.

הגיליון הראשון של 'פספורט', המופץ היום, סוקר בהרחבה את המיזוגים משמעותיים בין החברות בענף התיירות: איסתא וגוליבר מתמזגות, אופקים וסמרטאייר מתמזגות, ואת המו"מ המתמשך בין אל על לאי.די.בי תיירות, שיביא אולי גם למיזוג בין סאן דור לישראייר. על היתרונות של המיזוג בין שתי חברות התעופה הישראליות תוכלו לקרוא בכתבה מיוחדת.

עוד בגיליון- כתבה מקיפה על חגיגות השנה החדשה בברלין, בירת גרמניה, כולל שפע הצעות לבילוי משפחתי בעיר, ועל ההכנות האחרונות לקראת ערב ההשקה החגיגי של חברת אופן סקיי, במלון הילטון בתל אביב,  המייצגת את חברת אג'יאן איירליינס בישראל.

בגיליון גם מידע על מגוון רחב של מוצרים חדשים, שמציעות חברות התיירות השונות: מגה תיירות – טיולי חמישיות, טיולים מאורגנים קצרים וזולים, כרמל תיירות – טיסות ישירות וטיולים בסרילנקה, אשת טורס – טיסות ישירות וחבילות נופש בוולנסיה בספרד.

כמו כן, תמצאו בגיליון כתבות על התמקצעות סוכני הנסיעות, על המע"מ המוטל על כרטיסי טיסה על העתיד הצפוי לתיירות און ליין.

חלוקה בנקודות ההפצה.


 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: