אא

מיזוג נוסף: ישראייר רוכשת 50% מטיילת

פרסום ראשון - פעילות חברת טיילת טורס המתמחה ביוון והאיים תתמזג עם פעילות קבוצת ישראייר. גיל סתיו : "החברה בוחנת שיתופי פעולה אשר משרתים את האסטרטגיה שלה". ברוריה חן : "שיהיה מה להודיע נודיע"

מיזוג נוסף בענף הנסיעות.

קבוצת ישראייר רוכשת 50% מחברת טיילת של ברוריה חן. הצדדים ניהלו מו"מ בתקופה האחרונה והגיעו לסיכום, כאשר מה שנותר כעת הוא רק החתימה הסופית על ההסכם. עפ"י מתווה ההסכם, כפי שנודע לראשונה לפספורטניוז, כל פעילותה של חברת טיילת טורס, תתמזג עם פעילות ישראייר מבחינת האופרציה. חן, השוכנת בתוך משרדי קבוצת ישראייר שברחוב המלאכה בתל אביב בשנה האחרונה שכרה מהחברה משרדים.  ישראייר, הטסה בין היתר לאתונה ואיי יוון שהינם יעדים בהם חן מתמחה וידועה במקצועיותה רבת השנים והמיזוג המתוכנן אמור להשתלב היטב יחד עם הפעילות של קבוצת ישראייר, שבשנתיים האחרונות הרחיבה משמעותית את פעילותה במגזר התיירות, ורושמת בשנת 2015 שנת שיא בתוצאות החברה. 

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר אמר בתגובה: "כחלק מהאסטרטגיה של קבוצת ישראייר להתמקד במכירת שירותי תיירות, ומתן ערך נוסף ללקוחות תוך יצירת חבילות כחברת תיירות שיש לה מטוסים, בוחנת החברה שיתופי פעולה אשר משרתים את האסטרטגיה שלה".

ברוריה חן אמרה בתגובה:" שיהיה מה להודיע נודיע".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: