אא

טי.ג'י.איי פריידיי'ס מינתה היום את רוברט פלצ'י לנשיא ולמנכ"ל החברה

פלצ'י, עבד 12 שנים ברשת הילטון העולמית, המחזיקה ב-12 מותגים עולמיים יוקרתיים והמונה מעל ל-4500 מלונות ויחידות נופש שבניהולה. פלצ'י :"בניתי את הקריירה שלי על בסיס הנחת יסוד מרכזית אחת – והיא שכל אורח הוא חשוב"

| |

טי.ג'י.איי פריידיי'ס מינתה היום את רוברט פלצ'י לנשיא ולמנכ"ל החברה. המינוי ייכנס לתוקפו ב-8 בפברואר 2016. פלצ'י יחליף את ניק שפרד שפרש מהחברה באוקטובר 2015.

פלצ'י, עבד 12 שנים ברשת הילטון העולמית, המחזיקה ב-12 מותגים עולמיים יוקרתיים והמונה מעל ל-4500 מלונות ויחידות נופש שבניהולה, בבעלותה, תחת זיכיון או מוחכרים. פלצ'י משמש כיום כראש יחידת מותגי השירות המלא העולמית, תפקיד שבמסגרתו הוא מפקח על כל פעילות המותג והזכיינות של רשת מלונות ואתרי הנופש של הילטון, מותג הדגל של הרשת, על רשת מלונות דאבל טרי הילטון ועל מלונות קוריו הילטון. הוא אחראי על פורטפוליו של מעל ל-1000 מלונות ואתרי נופש ברחבי 91 מדינות ושש יבשות. במהלך כהונתו בתפקיד זה, צמח רווח הפורטפוליו של מותגי השירות המלא באופן משמעותי, לרבות צמיחה דו-ספרתית בהכנסות מחדרים, ממזון וממשקאות.

ב-2009 פיקח פלצ'י על המפנה במותג 'דאבל טרי הילטון'. המפנה התרחש הודות לפיתוח אסטרטגיית צמיחה גלובלית אגרסיבית שהתרכזה בחוויית האורח, באיכות המוצר ובתדמית חדשה למותג. כיום כולל מותג 'דאבל טרי' 450 מלונות וכן תכניות בנייה רבות נוספות. בנוסף, רובּ חבר לקהילת הבעלים והזכיינים העולמית והשיק את המותג 'קוריו', מבחר של מלונות בוטיק בעלי היסטוריה ואופי ייחודיים בערים שונות ברחבי העולם.

ג'ון אנטיוקו, יו"ר דירקטוריון טי.ג'י.איי פריידיי'ס: "רובּ מצטרף לפריידיי'ס כשבאמתחתו כמעט שלושה עשורים של פעילות זיכיון גלובלית – ניסיון שלא יסולא בפז מבחינת התכנית העסקית שלנו. הוא בעל הישגים מוכחים בבניית מותגים אייקוניים עולמיים ויודע ליישם חדשנות ולבנות שותפויות, כעובד בכיר וותיק בתעשיית האירוח, הוא מודע לחשיבות טיפוח היחסים ההדדיים בקרב קהילת הזכיינים וכן למרכזיות הענקת חוויית אירוח מפנקת."

"בניתי את הקריירה שלי על בסיס הנחת יסוד מרכזית אחת – והיא שכל אורח הוא חשוב," אמר פלצ'י. "זה מה שמשך אותי לפריידיי'ס, חברה שהמורשת שלה ומותגיה הייחודיים מתווים מסלול צמיחה ארוך טווח. זהו מותג בעל אורך נשימה ואני מצפה לקראת העבודה עם צוות ניהול המותג המוכשר שלהם ועם קבוצת הזכיינים המסורה". פלצ'י הוסיף: "לפריידיי'ס יש כבר הרבה תכניות חדשניות בקנה לשנת 2016. מריענון התפריטים ועד עיצוב חדש למסעדות שלה, המותג מיישם צעדים אסטרטגיים המבוססים על מחקר צרכנים מהימן, צעדים שימשיכו למשוך אורחים ולהגדיל רווחים. החדשנות תמשיך להניע את המותג ולהוביל אותו בשנת 2016 והלאה."

דיוויד לובל, שותף מנהל ב- Sentinel Capital Partner , בעלת המניות העיקרית ב-טי.ג'י.איי פריידיי'ס, אמר: "רובּ הוא מנהל יוצא מן הכלל ואנו מאמינים ביכולותיו. הוא יודע איך לנהל ולהצמיח בהצלחה מערכות של זיכיונות מותגים עולמיות וכיצד יש לעבוד מול בעלות של הון בעלים פרטי – שילוב שלא חמק מעינינו."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: