אא

flyeast השיקה סניף חדש בדלהי

חברת התיירות flyeast המתמחה במזרח הרחוק השיקה סניף חדש בדלהי. זהו הסניף השישי של flyeast, המפעילה סניפים גם בתאילנד, בסרי לנקה, בנפאל, בויאטנם ופיליפינים

| |

חברת התיירות flyeast המתמחה במזרח הרחוק השיקה סניף חדש בדלהי. סניף פלייאיסט החדש, המנוהל ע"י רז הלווינג, מציע אלטרנטיבה למטיילים המגיעים להודו, בו יכולים לקבל ייעוץ מקצועי בנוגע לטיסות, לבתי מלון, לטיולים ולכל ההיבטים הנוגעים לחופשה בהודו. זהו הסניף השישי של flyeast, המפעילה סניפים גם בתאילנד, בסרי לנקה, בנפאל, בויאטנם ופיליפינים.

הלווינג נשבה במקרה בקסמיה של הודו לפני 15 שנה, כשעבד כעורך ובמאי וידאו, אך לאחר התקף לב שעבר בגיל 41, החליט להפוך את האהבה שלו להודו למקצוע וכבר שנים רבות עוסק באופן עצמאי בארגון קבוצות מטיילים להודו כולל בניית המסלול, ביצוע הזמנות טיסה ובתי מלון והדרכה. את הידע והנסיון שצבר הוא מביא איתו לסניף flyeast החדש, השוכן בלב רחוב המטיילים במיין באזאר, בסמוך לבית חב"ד המוכר לתרמילאים הישראלים.

יריב פישר, מנכ"ל ,Flyeast : "הרצון לפתוח סניף בהודו היה קיים כבר הרבה זמן, אבל חיכינו לאיש הנכון שידע לתת ערך מוסף, ומהבחינה הזו החיבור עם רז מהווה שותפות טבעית לפעילות העסקית של החברה. הידע הרב שצבר על הודו, הגישה שיש לו למטיילים והיכולת להתאים את המסלול לקבוצה, בשילוב עם היכולות הלוגיסטיות של חברת Flyeast, מאפשרים ללקוחותינו ליהנות משירות ייחודי".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: