אא

מלונות דן זכתה בפרס הצטיינות מטעם IAJVS

פרס ההצטיינות ניתן על שילובם והעסקתם של עובדים עם מוגבלויות במלונות רשת דן. רפי שדה: "רשת מלונות דן תמיד תהיה פתוחה לקבל אנשים בעלי מוגבלויות והם תמיד ימצאו אצלנו מקום חם"

|| ||

מלונות דן זכתה בפרס הצטיינות מטעם הארגון העולמי IAJVS - בשיתוף עמותת "אלווין ישראל" על שילובם והעסקתם של עובדים עם מוגבלויות במלונות הרשת.

פרס ההצטיינות למלונות דן מטעם הארגון העולמי IAJVS הוענק לה כאות הערכה והכרה על פועלה של הרשת בשיתוף הפעולה עם "אלווין" ישראל ומחויבותה של החברה למתן שוויון הזדמנויות, העסקת עובדים מאוכלוסיות מגוונות ביניהם עובדים עם מוגבלויות והעשייה השוטפת  למען קידום המודעות החברתית לנושא.

הקריטריונים שנבחנו על ידי ארגון IAJVS העולמי לפני הענקת הפרס היו: מדיניות החברה להעסקה מגוונת, ביצועי החברה בפועל והקשר השוטף עם אלווין ישראל ועמותות נוספות.

רפי שדה ג'יני כהן ודוד מרקו צילום סיון פרג'

בטקס קבלת הפרס, שנערך במלון דן תל-אביב, השתתפו חבר הכנסת מר איציק שמולי, דוד מרקו, מנכ"ל עמותת "אלווין ישראל", ג'יני כהן, מנכ"לית הארגון העולמי IAJVS, גדעון שלום, סמנכ"ל בכיר במשרד הרווחה, נציגי ארגונים חברתיים והנהלת מלונות דן בראשות, רפי שדה מנכ"ל הרשת, רפי בארי, סמנכ"ל השיווק, איתי אליעז, מנכ"ל מלון דן ת"א, אבי לוי, מנכ"ל מלון דן פנורמה ת"א ובן ינובר מנכ"ל מלון דן בוטיק ירושלים.

דוד מרקו, מנכ"ל אלווין ישראל אמר בטקס: "שיתוף הפעולה בין אלווין ומלונות דן כולל העסקת אנשים עם מוגבלויות, הדרכות, סיורים ועוד. אנו מברכים על השותפות הברוכה עם רשת מלונות דן. הבחירה היא אות כבוד לחברה הישראלית וכמובן למלונות דן."

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן שקיבל את הפרס אמר בטקס: "אני נרגש לקבל את הפרס כאות הכרה על הפעילות הענפה של מלונות החברה בקרב אוכלוסיות מוחלשות ושילובם במעגל העבודה. רשת מלונות דן תמיד תהיה פתוחה לקבל אנשים בעלי מוגבלויות והם תמיד ימצאו אצלנו מקום חם. חשוב לנו במלונות דן לקבל את השונה ולא להתייחס אליו ככזה, אלא כאחד מכולנו."

ארגון IAJVS הינו ארגון בינלאומי לשירותי תעסוקה בקהילות שונות בעולם, בו חברה עמותת "אלווין" ישראל הפועלת לתמיכה בעצמאות תעסוקתית של עובדים עם מוגבלויות עמה מלונות דן משתפת פעולה בנושא שנים רבות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: