אא

מועדון הצרכנות 'הוט' מוזיל את מחירי הטיסות הסדירות לעמיתיו

המועדון יעניק את ההטבה באמצעות פגסוס, הנחה של 4% על כרטיסים של חברות התעופה הזרות: בריטיש איירווייס, איבריה, אירופלוט, טורקיש איירליינס ורויאל ג'ורדניאן. בכוונת המועדון להרחיב את ההטבה למרבית החברות הזרות הפועלות בישראל

| |

מועדון הצרכנות "הוט", יוצא במיזם חדש להוזלת כרטיסי טיסה עבור 150 אלף בתי האב החברים בו. במסגרת המהלך, הוקם יחד עם חברת התיירות 'פגסוס' אתר ייעודי בשם "טסים וחוסכים" בו יכולים חברי המועדון להזמין כרטיסים לטיסות סדירות של חברות תעופה מובילות וליהנות מ-4% הנחה במעמד החיוב בתשלום באמצעות כרטיס אשראי 'ישראכרט-הוט'.

בין החברות שעל כרטיסי הטיסה שלהן תינתן הנחה: טורקיש איירליינס (החברה שמטיסה הכי הרבה נוסעים אחרי אל על), בריטיש איירווייס, איבריה, אירופלוט, ורויאל ג'ורדניאן. בימים אלה נמצא המועדון במו"מ להסדר הנחות עם חברות נוספות במטרה להרחיב את המיזם למרבית חברות התעופה הזרות הפועלות בישראל.

יצויין, כי ההנחה במעמד החיוב הינה הנחה ריאלית על המחירים הרשמיים שמציעות חברות התעופה באתריהן ומוצגות לחברי המועדון באתר "טסים וחוסכים". ההנחה לחברי המועדון כוללת את כל מרכיבי הטיסה, כולל דלק, מסי נמל והיטלים שונים. תפעול האתר מתבצע על יד חברת פגסוס תיירות ונסיעות בע"מ.

יורי מרק, מנכ"ל מועדון הוט, אמר היום: "מטרת המועדון הינה להוזיל את יוקר המחייה עבור מאות אלפי העמיתים שלנו, בכל תחומי הצריכה. ההנחה שלנו היא ריאלית וניתנת במעמד החיוב על מחיר הכרטיס, כולל היטלים ומסים. לאחר משא ומתן עם מרבית חברות התעופה שפעילות בישראל, הצלחנו להרים מיזם רחב היקף שמוזיל באופן ריאלי את הטיסות הסדירות עבור חברי המועדון. בימים אלה אנו נמצאים במשא ומתן עם חברות נוספות ומאמינים שבקרוב נציע הנחה על מרבית היעדים הפופולריים".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: