אא

מעצר שבעה חשודים בקרטל הנסיעות לפולין הוארך בשבוע

מעצר שני חשודים נוספים הוארך בשלושה-ארבעה ימים, חשודים בקבלת דבר במרמה, לביצוע עבירות על חוק ההגבלים, עבירות על חוק איסור הלבנת הון, בנוסף נחקר חשד לביצוע עבירות שוחד על ידי חלק מהחשודים. צו איסור פרסום לשמות החשודים

| |

בית המשפט השלום בראשון לציון האריך הערב (שני ) בשבעה ימים את מעצרם של שבעה חשודים שעצרו הבוקר שוטרי יחידה ארצית של משטרת ישראל וחוקרי רשות ההגבלים העסקים וכן בשלושה עד ארבעה ימים את מעצרם של שני חשודים נוספים בפרשה. לבקשת באי כח החשודים, שמות החשודים אסורים בפרסום בשלב זה. בית המשפט דחה את הבקשות אך נתן עיכוב ביצוע להחלטתו.

על פי החשד, חברו גורמים ממשרדי נסיעות שונים לאחר שזכו במכרז של משרד החינוך כזכיינות לצורך הוצאת משלחות נוער מטעם בתי ספר לפולין וביצעו תיאום מחירים וחלוקת שוק על מנת לקדם בחירתם על ידי בתי הספר באופן שתואם ביניהם מבעוד מועד ומבלי שמתקיימת תחרות של ממש. לחשודים מיוחס חשד לביצוע עבירות על חוק ההגבלים העסקיים (הסדרים כובלים בנסיבות מחמירות), קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות על חוק איסור להלבנת הון. נחקר חשד לביצוע עבירת שוחד על ידי חלק מהחשודים. החקירה מלווה על ידי פרקליטי המחלקה המשפטית ברשות ההגבלים העסקיים והמחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץפולין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: