אא

חמישי בפספורט: מנגינה חדשה מתנגנת באוויר

אג'יאן איירליינס משיקה 10 טיסות שבועיות לאתונה ו-10 טיסות ללרנקה. לרגל ארוע ההשקה שיתקיים ביום חמישי הקרוב, פספורט מביא לכם מוסף כרומו מהודר המוקדש כולו ליוון ולקפריסין. במוסף ראיונות בלעדיים עם בכירי החברה ביוון ושגרירי המדינות בישראל

הגיליון הקרוב של "פספורט" מציג חגיגה יוונית שמחה וצבעונית, לרגל ארוע ההשקה החגיגי של 10 טיסות שבועיות לאתונה ו-10 טיסות שבועיות לקפריסין על ידי חברת התעופה היוונית אג'יאן איירליינס. המוסף כולל: ברכות לרגל ההשקה משגריר יוון בישראל, ספירוס למברידיס, ושגרירת קפריסין בישראל, הגב' ת'סליה סלינה שאמבוס, ראיונות עם בכירי החברה ביוון ובישראל, ביניהם: אפרים פורטיס, מנכ"ל חברת אופן סקיי נציגת אג'יאן בישראל, שמדבר על התוכניות העתידיות של החברה, שיחה אישית עם דבי שפיגל, מנהלת המכירות של אג'יאן בישראל, וראיון אופטימי ומלא אמון עם קוסטאס אלכסנדרו, מנהל המכירות הבינלאומי של אג'יאן.

 

 חופי תכלת צלולים, יוון

ואם כבר יוון וקפריסין, איך אפשר בלי כמה מהאטרקציות והיעדים החמים שמחכים לנו בקיץ הקרוב. הכירו את קוסטה נברינו (Costa Navarino), מתחם מלונות יוקרה הממוקם בחצי האי פלופונס שביוון ומציע חווית נופש מפנקת ויוקרתית לזוגות ולמשפחות לצד שלל פעילויות ואטרקציות מפתות, 10 דברים שאתם חייבים לראות ולעשות באתונה, הבירה התוססת והשוקקת חיים של יוון, וחופשה חלומית בעיירת הנופש לוטראקי, שממשיכה זו השנה השניה ברציפות לככב כיעד מבוקש ומלא ריגושים.

למתכננים חופשה בקפריסין צפויה חוויה של טיול מרתק בין החופים ואתריה היפים של השכנה הקטנה, שכל אחד ימצא בה משהו שמתאים לו, חופשה מהנה בחבל אפירוס, ואם אתם מתכננים להתחתן בקרוב ובא לכם על חתונה מקורית בסגנון ים תיכוני, המרכז לקפריסין יפיק לכם אירוע מיוחד ובלתי נשכח.

במרחק נגיעה, חופשה חלומית בקפריסין

עוד בגיליון, המלצות של סיטונאי התיירות על יעדי חופשה מבוקשים ביוון וקפריסין, הצעות לטיולים מאורגנים, חבילות נופש אטרקטיביות, טיפים לחופשה מוצלחת והפתעות נוספות.

המוסף החגיגי יושק בערב הגאלה של אופן סקיי ואג'יאן איירליינס שיתקיים ביום חמישי הקרוב (21/1) במלון הילטון בתל אביב. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: