אא

פיני גינזבורג בין החשודים בקרטל הנסיעות לפולין

עוד נמצאים בין העצורים בפרשה שמטלטלת את ענף הנסיעות: זהר אנדלמן, משה הרטמן, אהרון טורוביץ, צבי סער ואבי חן. החשד הוא בין השאר כי חברות הנסיעות ערכו תיאום מהלכים עסקיים ביניהם והדבר גרם לעליית מחירי החבילות במסעות בני הנוער לפולין

| |

פרשת קרטל הנסיעות לפולין ממשיכה להעסיק את ענף התיירות בעקבות מעצר בכירי ענף התיירות החשודים בפרשה. בין העצורים נמצאים בין השאר, פיני גינזבורג הבעלים של חברת י.הלל, הבעלים של 10% ממניות חברת אל על. יש לציין כי לאל על אין קשר לפרשה הזו והחשד שגיזנבורג ביצע את הדברים לכאורה במסגרת החברה הפרטית שלו.

עוד חשודים בפרשה: זהר אנדלמן כיום הבעלים של תבל תיירות שמפעיל כיום מטוסים, צבי סער מחברת י.הלל שאחראי על המסעות לפולין, משה הרטמן האחראי בחברת דיזנהאוז על המסעות לפולין, אבי חן שאחראי על המסעות לפולין באילה נסיעות, אהרון טורוביץ שמנהל מחלקה באקדמי טרוול.

החשד הוא בין השאר כי חברות הנסיעות ערכו תיאום מהלכים עסקיים ביניהם והדבר גרם לכאורה לעליית מחירי החבילות במסעות בני הנוער לפולין, וחשד נוסף שהם ביצעו חלוקת שוק על מנת לקדם בחירתם על ידי בתי הספר באופן שתואם ביניהם מבעוד מועד ובלי שמתקיימת תחרות של ממש.

 

לעוד כתבות בנושא:

המשטרה: חשד לקרטל בתחום ארגון ההטסה והשירותים בהוצאת משלחות נוער לפולין 

מעצר שבעה חשודים בקרטל הנסיעות לפולין הוארך בשבוע

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץפולין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: