אא

מלונות ווסט בוטיק ברשימת מלונות היוקרה של TripAdvisor

מלון ווסט בוטיק אשדוד זכה במקום השני בתואר '25 מלונות היוקרה המובילים בישראל', מלונות ווסט בוטיק תל אביב ומלון דניאל ים המלח דורגו במקומות מכובדים לצד מלונות היוקרה המובילים של ישראל

מלון ווסט אשדוד. צילום: יחצ מלון ווסט אשדוד. צילום: יחצ

מלון ווסט בוטיק אשדוד מרשת טמרס נמצא במקום השני ברשימת 25 מלונות היוקרה של ישראל באתר טריפאדוויזר. זוהי הפעם השלישית ברציפות שמופיע ברשימה ומוביל אותה. המלון נמצא במקום השני ברשימה לשנת 2016, ותחתיו דורגו מלונות בוטיק ויוקרה ביניהם מלון נורמן, מצודת דוד ,אלמא, ויטאליס ועוד.

מלונות ווסט בוטיק תל אביב ומלון דניאל ים המלח נכנסו לרשימה ודורגו במקומות מכובדים, לראשונה בקטגוריה זו.

התואר באתר טריפאדוויזור ניתן למלונות שבאופן עקבי מדורגים ע"י האורחים בפרמטרים שונים, בפרק זמן רציף של 12 חודשים ללא תנודות ופערים. האורחים דירגו את המלון באיכות השרות ורמת המלון, מה שהביא לקבלת אות ההצטיינות.

ענת סטריק- דהאן, סמנכ"ל שיווק ומסחר של רשת טמרס: "אנו שוקדים על על שביעות רצון אורחינו ללא הרף ושמחים שהצלחנו להעפיל למקומות נכבדים. צוות העובדים והמנהלים שלנו פועלים יום יום ללא לאות על מנת להעניק לאורחינו חווית ארוח מהגבוהות במלונות ישראל. אנו מתברכים באחוז אורחים חוזרים גבוה מהממוצע, לא בכדי".

ניר וינשטיין, מנהל ווסט בוטיק אשדוד מרשת טמרס: "הזכייה במקום השני בתואר מלונות היוקרה המובילים בישראל היא מקור אמיתי לגאווה לכל אנשי הצוות של המלון שדרך מסירות ומקצועיות מצליחים מדי שנה להעניק לאורחינו את רמת השרות הגבוהה ביותר בסטנדרטים הגבוהים של רשת מלונות טמרס, והאורחים מודים לנו היום על כך".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: