אא

מנהלת חדשה למחלקת קרוזים של חברת MSC בישראל

טלי נוי מונתה למנהלת מחלקת הקרוזים של חברת MSC בישראל, בארבעת השנים האחרונות, עסקה באופן עצמאי כמנהלת פרויקטים שיווקים עבור חברות מעולם התיירות.

טלי נוי טלי נוי

חברת MSC הודיעה על מינויה של טלי נוי, (35), לתפקיד מנהלת מחלקת הקרוזים של חברת MSC בישראל. נוי מגיעה לתפקיד עם ניסיון עשיר בענף התיירות. בעשור האחרון מילאה שורה של תפקידי שיווק, בין היתר, ניהלה את מערך שיווק הסניפים של חברת התיירות, איסתא. בארבעת השנים האחרונות, עסקה באופן עצמאי כמנהלת פרויקטים שיווקים עבור חברות מעולם התיירות ובכלל.

טלי נוי: "חברת MSC היא אחת החברות הגדולות והמובילות בעולם עם למעלה ממיליון וחצי נוסעים בשנה רק בתחום הקרוזים. זו משימה מאתגרת במיוחד ואני שמחה להצטרף למשפחת MSC  הגדולה ולהוביל את המהלך". נוי מוסיפה: "יש לנו עבודה רבה למנף מוצר זה בישראל, כאלטרנטיבה לחופשה ובעיקר להצעיד את המותג MSC  כמוביל הקטגוריה. אחת המשימות המשמעותיות שלנו השנה היא להנגיש את המוצר לסוכני הנסיעות בפרט וללקוחות הקצה בכלל ולאפשר הזמנת קרוזים של MSC בכל אונייה ועבור כל הפלגה. אנחנו נערכים בהתאם באספקט הטכנולוגי והאנושי לתת מענה טוב ביותר עבור כך. עולם הקרוזים מרתק בעיני, מאפשר חופשה ברמה גבוהה ביותר בעלויות נוחות בהרבה מחופשה סטנדרטית באותה רמה. ברגע שהצרכן הישראלי יבין זאת, אני צופה לגידולים משמעותיים ביותר בקטגוריה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: