אא

מבשלים ט"ו בשבט עם שפים ממכללת רימונים

מאיר רוזנברג ראש מגמת אמנות הבישול במכללת רימונים, והשף קונדיטור ארז עמוס, מנהל מגמת קונדיטוריה במכללת רימונים, חברו יחד והם מגישים 3 מתכונים כסמלי החג: עוף ממולא פירות יבשים, סלט פירות חם, עוגת פירות יבשים ומרציפן בניחוח קינמון

| |

מאיר רוזנברג ראש מגמת אמנות הבישול במכללת רימונים, השייכת לרשת מלונות רימונים והשף קונדיטור ארז עמוס, מנהל מגמת קונדיטוריה במכללת רימונים, חברו יחד והם מגישים מתכונים של שלוש מנות, בהן נעשה שימוש בפירות טריים ופירות יבשים, המשמשים כסמלי החג: עוף ממולא פירות יבשים, סלט פירות חם , עוגת פירות יבשים ומרציפן בניחוח קינמון.

עוף ממולא עם פירות יבשים / שף מאיר רוזנברג –ראש מגמת אמנות הבישול מכללת רימונים
חומרים לעוף: 4 יח' חזה עוף אן כרעיים מפורקים, 2 כף סילאן, 2 ליטר מים רותחים.
חומרים למילוי: 100 גרם משמש מיובש,100 גרם שזיפים מיובשים,50 גרם צימוקים,50 גרם חמוציות, 2 כפות דבש, 1 יח' בצל בנוני קצוץ, 3 יח' עלי מנגולד (קצוצים), 3 כפות שמן, 1/4 כפית פלפל שחור ומלח.
אופן הכנה: חותכים את המשמש והשזיפים לקוביות, מקפיצים את הבצל עד לקבלת צבע זהוב ומוסיפים את עלי המנגולד, מערבבים את כל חומרי המילוי, פורסים ניילון נצמד, עליו מניחים את העוף ובשליש הקדמי של העוף מניחים את חומרי המילוי, מגלגלים את העוף בעזרת ניילון נצמד כמו סוכריה,  את ה"סוכריה" נגלגל שוב עם נייר כסף ונבשל במים רותחים כ- 25 דקות,  מוציאים את העוף מהניילון הנצמד,  מערבבים את הסילאן עם המלח והפלפל עם גלילי העוף,  את העוף צורבים במחבט כ-3 מכל צדדיו ופורסים את העוף לטבעות ומגישים.

 

עוף ממולא עם פירות יבשים - הכנה לצילום וצילום שף מאיר רוזנברג מכללת רימונים

סלט פירות חם בשלהבת מוגש על אטריות קדאיף / שף מאיר רוזנברג
חומרים: 400 גרםפירות העונה חתוכים קוביות, 1 כף סוכר, 1/2 כוס מיץ תפוזים, 2 כפות ליקר קירסאו תפוזים,50 גרםאטריות קדאיף,30 גרםחמאה או מחמאה (אם רוצים פרווה), 1 כף אבקת סוכר ו-1 יח' תבנית אלומיניום חד פעמי בקוטר 8 ס"מ.
אופן הכנה: ממיסים את החמאה ומערבבים אותה עם האטריות והאבקת סוכר, 2. מכניסים את אטריות הקדאיף לתבנית האלומיניום ואופים בתנור בחום של 180 מעלות כ 8 דקות עד שהאטריות מקבלות צבע זהוב, ממיסים את הסוכר במחבת ויוצרים קרמל, מוספים את מיץ התפוזים והפירות למחבת החם ומבשלים כ2 דקות, במרכז הצלחת מניחים את הקדאיף, עליו יוצקים את סלט הפירות. בהגשה בוזקים את ליקר הקרסאו ומדליקים את הליקר בזהירות רבה.

עוגת פירות יבשים ומרציפן בניחוח קינמון / שף קונדיטור ארז עמוס – מכללת רימונים
חומרים: כוס צימוקים, כוס שזיפים מיובשים קצוצים, כוס משמישים מיובשים קצוצים, כוס תאנים (דבלות) קצוצות, כוס חמוציות, חצי כוס אגוזים, חצי כוס פיסטוקים או אגוזי לוז שבורים, כוס קמח ,3 ביצים, 100 גרם מרציפן או חצי כוס סוכר דמררה וחצי כפית קינמון.
אופן הכנה: לטרוף היטב ביצים עם חתיכות קטנות של מרציפן/ סוכר במיקסר עד לריכוך המרציפן להוסיף את הקמח בערבוב איטי במיקסר, להוסיף את כל הפירות היבשים בערבוב ידני , לצקת לתוך תבנית מרופדת בנייר אפייה, לאפות ב-150  מעלות כ-40 דקות עד להזהבה, לקרר, לפרוס ולהגיש. 

עוגת פירות יבשים ומרציפן בניחוח קינמון - שף ארז עמוס מכללת רימונים. צילום עמל דכוואר 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: