אא

פרסום ראשון: דירקטוריון קראון פלזה החליט על היפרדות ממיכאל פלסז כמנכ"ל הרשת

לאחר 12 שנה ברשת, מי שמשמש כשנה ושמונה חודשים כמנכ"ל הרשת עוזב אותה. טטיאנה פבורי תחליף אותו בתפקיד. פלסז אישר ל'פספורטניוז': "אני אכן מסיים את התפקיד, אני מכבד את החלטת הדירקטוריון, אין לי טענות לאף אחד, אני ממשיך הלאה"

|| ||

רעידת אדמה ברשת המלונות קראון פלזה, המנכ"ל מיכאל פלסז עוזב את הרשת לאחר החלטת דירקטוריון החברה. 

פלסז, המלווה את רשת מלונות קראון פלזה מזה 12 שנים, מילא בה מספר תפקידי ניהול ביניהם: מנכ"ל הולידיי אין אשקלון, מנכ"ל קראון פלזה ירושלים, מנכ"ל סיטי סנטר וסמנכ"ל פעילות חו"ל וכן, מנכ"ל אשכול מלונות תל אביב.

מי שתחליף את פלסז בתפקיד המנכ"ל היא טטיאנה פבורי. פוברי בעלת ניסיון בתחום המלונאות בישראל ובחו"ל, מילאה בעברה שורה של תפקידים ניהוליים בכירים. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת חטיבת הנדל"ן המלונאי באפי פיתוח. במסגרת התפקיד היתה פוברי האחראית על תפעולם של מלונות Plaza Spa Kislovodsk, Plaza Spa Zheleznovodsk ו-Aquamarine Hotel במוסקבה, רוסיה.

פלסז אישר ל'פספורטניוז' :" אני אכן מסיים את התפקיד, אני מכבד את החלטת הדירקטוריון, אין לי טענות לאף אחד, אני ממשיך הלאה". לפי ההסכמות, פלסז ימשיך בתפקיד עוד שלושה חודשים, מי שתחליף אותו תהיה טיטיאנה פבורי שמנהלת מלון ברוסיה. גורמים בסביבת הרשת אמרו לפספורטניוז כי :"העזיבה של פלסז היא לאחר הסכמה של שני הצדדים".  

אברהם נובוגרוצקי (נובו), מנכ"ל קבוצת אפריקה ישראל הודה לפלסז על תרומתו הרבה לחברה ואחל לו בהצלחה בהמשך דרכו העסקית. כמו-כן, בירך נובוגרוצקי על מינויה של פוברי והוסיף כי: "אני סמוך ובטוח כי הידע המקצועי וניסיונה רב השנים של טטיאנה פוברי בתחום המלונאות והנופש בארץ ובחו"ל, יניבו תרומה רבה לקראון פלזה ישראל. פוברי יחד עם הנהלת הרשת, יסייעו בניהול האתגרים המאפיינים את ענף התיירות ובמיצובה של קראון פלזה ישראל כאחת מרשתות בתי המלון המובילות בארץ".

 

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: