אא

'המרכז לקפריסין' – מומחיות ייחודית בהפקת אירועי נישואין

המנכ"ל דודי שרים, 'מר קפריסין', בעל "קשרים אישיים והיכרות קרובה עם כל גורמי התיירות בקפריסין" מציע בנוסף מגוון מוצרים ייחודיים ואיכותיים באי השכן

| |

גם למי שביקר כמה וכמה פעמים, כמוני, בקפריסין, מפגש עם דודי שרים, והעזר שכנגדו, ליזי רעייתו, ושרית יד ימינו, הוא חוויה מרתקת של העמקת ההיכרות עם האי השכן על כל נפלאותיו התיירותיות.

דודי, 'מר קפריסין', מנכ"ל 'המרכז לקפריסין', מזה יותר מ-25 שנה חי ונושם את קפריסין, קשר קשרים הדוקים עם מגוון אנשי התיירות והמלונאות באי, וביסס את מעמדו כמומחה ישראלי מוביל לקפריסין, ולא רק בתחום התיירות. לאחר שנים רבות של קריירה עניפה בתחום התעופה והנסיעות, הקים שרים לפני כ-13 שנה את חברת התיירות 'המרכז לקפריסין', העוסקת בכל ענפי ומוצרי התיירות, אך ורק בקפריסין.

בקרב חובבי האי השכן, נופשים, אנשי עסקים וסוכני נסיעות, יצאו לשרים מוניטין כמומחה המעורה בתעשיית התיירות בקפריסין המסוגל לארגן כל אירוע, טיול או נופש, ולטפל ביעילות בכל בעיה. יותר מכל, ידוע שרים במיומנותו בארגון של חתונות אזרחיות רבות משתתפים. רק בשבוע שעבר הרים אירוע נישואין גדול ורחב היקף, שדרש לוגיסטיקה מורכבת במיוחד, ובו השתתפו, נוסף לזוג המאושר, 80 אורחים.

משרדו של דודי גדוש בקלסרים, המכילים בחלקם הגדול תמונות ומכתבי תודה והוקרה של זוגות, שזכו ליהנות ממיומנותו הברוכה של שרים.


מה הסוד שלך בארגון חתונות?

"אין כאן סוד, רק עבודה וקשרים עם כל הגורמים הרלוונטיים בקפריסין. יותר מאשר ארגון חתונות, אני מפיק אירועים. במקרים רבים אלה קבוצות משפחתיות גדולות, שמלוות את בני הזוג לטקס הנישואין, לחגיגות, לחופשת ירח הדבש. אני מספק להם חבילה מלאה, כולל כל ההכנות. זה למעשה הפקת אירועים מקיפה. בתי מלון, הטקס, המסמכים, החגיגה, ארוחות, אוטובוסים, מוניות, בקשות מיוחדות. זה מתחיל במספרה וקוסמטיקה לכלה, די-ג'יי, צלם, קוקטייל, אולם במלון, סידורי פרחים וזר כלה. הכל בכל, מאל"ף עד ת"ו. בזכות ההיכרות האישית והיחסים הקרובים שלי עם כל בעלי המקצוע הכל מתקתק".

יודעי דבר מספרים, שאתה מתמחה גם בשיווק וילות...

"כן. יש לי מאגר של וילות להשכרה, בעיקר באזור שבין לימסול לפאפוס. אלה וילות ייחודיות ומהודרות, מאובזרות עם כל אמצעי הנוחות ומכשור חשמלי חדיש ומודרני. יש וילות בגדלים שונים, של שניים, שלושה, ארבעה או חמישה חדרים, וילות עם חצר, וברובן יש גם בריכה פרטית. הוילות מתאימות לכל הרכב של אורחים, למשפחות קטנות, למשפחות גדולות, לזוגות של חברים. מה שחשוב לציין שיש דרישה גדולה מאד לוילות, ולכן חייבים להזמין מוקדם מאד, לפחות כמה חודשים מראש, ואפילו שנה, כפי שמקובל אצל האנגלים או הגרמנים".

ומה לגבי חבילות נופש בבתי מלון?

"אנחנו משווקים מגוון של חבילות נופש ברחבי קפריסין לפי דרישת הלקוח, תקציבו והמועד המתאים לו. יש לי הסכמים מיוחדים עם בתי מלון בכל הערים והאזורים, מלונות שאני עובד איתם שנים, ואני מכיר אותם לעומק, את היתרונות של כל אחד ואחד, את המנהלים, את העובדים, ואני יודע בדיוק מה להציע ללקוחות שלי. בין השאר, אני מציע חבילות נופש ייחודיות במלונות יוקרה כמו: אנאסה, קולומביה, אליסיום ואסימינה, וגם נופש משולב בספא, נושא מתפתח מאד. למשל, מלון ספא ייחודי, בנוי על מעיין טבעי בכפר מיליו, בין פאפוס לפוליס. יש לי חבילות מיוחדות למלון הספא האטרקטיבי והאקסקלוסיבי הזה".

גם בחורף ישראלים נוסעים לנופש בקפריסין?

"מזג האוויר בקפריסין דומה לשלנו, ולא מעט יוצאים לנופש גם בחורף. ולמי שרוצה, יש גם שלג וסקי בהרי הטרודוס. ומלבד זאת, אני מארגן ומוציא לא מעט קבוצות, ארגונים ומועצות מנהלים לאינסנטיבים ולכנסים בכל רחבי קפריסין בחודשי החורף".

יש גם חברות אחרות המשווקות נופש בקפריסין. מה מייחד אותך?

"קודם כל, קשרים אישיים והיכרות קרובה עם כל גורמי התיירות בקפריסין. אני עובד ישירות ואישית מול כולם ללא מתווכים, ויש גם משרד נסיעות בלרנקה ונציגים בכל הערים, שנותנים לי גיבוי. ההתמחות והמיומנות שלי בהפקת אירועי נישואין הפכו לשם דבר, ויש לי גם מומחיות נוספת וייחודית, נופש וטיולים לנכים. אני היחיד בארץ המתמחה בהוצאת נכים לקפריסין. לרשותי עומדים מיני ואנים ואוטובוסים מיוחדים לנכים, ואני מציע וילות עם בריכות מותאמות לנכים, כולל מנוף מיוחד המוביל אותם לבריכה. כמו כן, אני מארגן למענם הפלגות מיוחדות וטיולים מיוחדים בהרי הטרודוס".

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: