אא

13 יום בטאיוואן

טיול מודרך של בריזה, מבית מונה טורס, הכולל סיורים בכל האתרים המרכזיים והאטרקציות בטאיוואן. טאיוואן משלבת בין טכנולוגיה מודרנית מואצת, לבין שורשים עמוקים הנשלחים אל העבר והמסורת

| |

טאיוואן הוא אי יפהפה השוכן בדרום מזרח אסיה. כמו רבות ממדינות אסיה, גם טאיוואן משלבת בין טכנולוגיה מודרנית מואצת, לבין שורשים עמוקים הנשלחים אל העבר והמסורת. טאיוואן נמצאת במרחק של כמאה ושישים קילומטרים מאדמת סין ורוב שטחה בנוי משרשרת הרים נישאים ואזור מיושב ופורה במערב.

בעיר הבירה טאיפיי, נמצא הבניין הגבוה ביותר בעולם ומוזיאון הארמון הלאומי הידוע באוצרות השמורים בו, המשתייכים לתקופת סין העתיקה. פסגת ההר Mount Yushan היא הגבוהה ביותר במדינה (3952 מטרים) ובנוסף לה קיימות מספר פסגות נוספות שגובהן עולה על 3000 מטרים. האיים Penghu, Lanyu, Green, Liuchiu, Kinmen, Matsu ו- Wuchiu, גם הם שייכים לטאיוואן ומציעים אפשרויות של ספורט מים וצפייה בלוויתנים.

בטאיוואן מצויים שישה פארקים לאומיים בהם ניתן לצפות בנוף וולקני ובמינים מיוחדים של דגים וציפורים ולהתרשם מהאגמים הצלולים והחופים היפים. העיר טאינאן היא העיר העתיקה ביותר בטאיוואן והיא ידועה גם בשם "העיר בת 100 המקדשים" ובארכיטקטורה המיוחדת שלהם.


פסטיבל הפנסים או האורות – השני בחשיבותו אחרי פסטיבל האביב .זהו פסטיבל המסיים את חגיגות ראש השנה הסיני , כשבועיים אחרי שהתחילו עם הופעת הירח המלא . הרחובות מקושטים בפנסים והתושבים יוצאים בערב לחגיגות בכיכרות מרכזיים. הטיול המודרך של בריזה, מבית מונה טורס הכולל סיורים בכל האתרים המרכזיים והאטרקציות.

הטיול כולל: טיסות בינלאומיות – ת"א- טייפה – ת"א (דרך יעד ביניים), מסי נמל, לינה בבתי מלון דרגה ראשונה והטובים שבנמצא (4 - 5 כוכבים), כלכלה מלאה מ 19.2 למעט 4 ארוחות ערב, תחבורה צמודה לאורך הטיול, כניסות לאתרים ומופעים, מדריך מקומי דובר אנגלית, טיפים לנותני השירותים המקומיים.

מחיר הטיול לאדם בחדר זוגי : 4775 דולר, תאריכים:  17.2.16-1.3.16.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: