אא

כנס סוכני נסיעות של IATA להשקת דוחות חדשים למערכת ה BSP

הסמינר נערך במלון רנסאנס בתל אביב, מטרת הסמינר היתה להציג בפני אנשי הכספים את מבנה דוחות ה BSP אשר עתידים להשתנות במהלך החודשים הקרובים. בכנס נכחו מעל 80 סוכני נסיעות מכל הארץ

| |

לאחרונה קיימה IATA סדרת סמינרים לאנשי הכספים בחברות התעופה ובקרב סוכני הנסיעות. מטרת הסמינר היתה להציג בפני אנשי הכספים את מבנה דוחות ה BSP אשר עתידים להשתנות במהלך החודשים הקרובים. סמינרים אלה נערכים במדינות רבות והשינוי יחול בכל המסלקות ברחבי העולם.

בסמינר לסוכני הנסיעות שנערך במלון רנסאנס בתל אביב אמר מנכ"ל IATA קובי זוסמן: "מערכת ה BSP בישראל סולקת קרוב ל 2 מיליארד דולר בין 112 חברות תעופה ל 420 סוכני נסיעות מורשי IATA. סוכני הנסיעות הם הלקוחות שלנו ותפקידינו לסייע להם ולייעל את העבודתם היומיומית בסביבת BSP"

גב' חני סובול, מנכל"ית התאחדות סוכני הנסיעות: "כמי שבאה מעולם הכספים לתפקיד המנכלית מי כמוני מבינה את חשיבות הדוחות ככלי מרכזי בעבודתו של המנהל אני שמחה על שיתוף הפעולה של ההתאחדות עם  IATA  ואני קוראת לכם לעיין בהשתלמויות של IATA  על מנת שנבדוק אפשרות להבאת הקורסים לישראל ".

בכנס נכחו מעל 80 סוכני נסיעות מכל הארץ. סיכמה את הכנס ליזט דמארי מנהלת החשבונות מאופקים: "מערכת ה BSP בהחלט מסייעת לנו סוכני הנסיעות בעבודתנו היומיומית. המערכת מפשטת ומייעלת את התהליך ובהחלט מהווה כלי עבודה חשוב עבורנו. אני בטוחה כי כל סוכני הנסיעות שותפים לדעה כי השרות שניתן לנו ע"י IATA הוא מצוין!"

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: