אא

הצלחה למדריך התיירות על ישראל ביפן

המדריך הגיע למקום השני במכירות של הוצאת מדריכי התיירות הגדולה ביפן ולאור ההצלחה מתורגם המדריך בימים אלו גם לשפה הקוריאנית.

Shutterstock Shutterstock
בשנים האחרונות חל גידול ניכר בתיירות לישראל ממדינות מזרח אסיה, בהן יפן, סין וקוריאה. לאור זאת, החליטה חברת ההוצאה לאור של מדרכי התיירות הגדולה ביפן, המוציאה את סדרת מדריכי התיירות הפופולריים: GLOBE TROTTER להוציא לאור מדריך תיירות על ישראל.

יש להדגיש כי המהדורה האחרונה על ישראל ביפנית, הוכנה בשנת 2001, בסיוע משרד התיירות הישראלי ומאז לא עודכנה. המדריך החדש, המצטרף אל כ- 100 מדריכי מדינות וכ- 100 מדריכים כלליים למטייל, הגיע עם הוצאתו לאור לפני מספר שבועות, למקום השני ברשימת רבי המכר של החברה, מבין מדריכי המדינות ובמקום הרביעי הכללי.

עבודת התחקיר של הצוות היפני, נמשכה מספר חודשים, במהלכם ביקרו חברי הצוות באתרי תיירות בישראל, לנו במלונות וביקרו במסעדות, אטרקציות ומקומות בילוי אחרים ברחבי הארץ. משרד התיירות ליווה את חברי הצוות, אירח אותם במהלך שהותם בישראל וסייע להם רבות בתיאום הסיורים ברחבי הארץ ובהכוונה לאתרי התיירות והאטרקציות השונים.

למדריך חשיבות רבה משום שמרבית היפנים המתיירים באופן עצמאי, מצטיידים במדריך, המהווה מעין "תנ"ך של המטיילים" והם מתנהלים על פיו, החל מלינה במקומות המומלצים, דרך אכילה במסעדות ובחירת התפריט ועד לקנייה בחנויות המומלצות ועוד. באופן מפתיע נמצא כי גם יפנים רבים היוצאים לחו"ל בקבוצות מאורגנות, בשונה מתיירים ממדינות אחרות, רוכשים מדריך זה לפני צאתם לחו"ל.

נוכח ההצלחה, עודכן משרד התיירות כי בימים אלו ישנה כוונה לתרגם את המדריך גם לשפה הקוריאנית והוא מתוכנן לצאת לאור בקוריאה לקראת סוף שנת 2009. בנוסף, צפוי להתפרסם כבר בחודש מאי הקרוב, מדריך תיירות נוסף על ישראל בקוריאנית, על ידי רשת הטלוויזיה הקוריאנית SBS, אשר ביקרה בארץ בחודשים אחרונים לצורך הכנת המדריך.

מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח: "מדינות מזרח אסיה הן שוק מתעורר ופוטנציאל רחב היקף לתיירות יוצאת מהאזור למגוון של יעדים ברחבי העולם. משרד התיירות פועל, מתוך חשיבה לטווח ארוך, לנצל את הסקרנות והעניין שישראל מעוררת בשווקים אלה ולתרגם אותו לביקוש ממשי לביקור בישראל".

כזכור, לאחרונה פתח משרד התיירות נציגות חדשה בסין, המצטרפת לנציגות הפועלת בקוריאה מזה יותר מעשור. בשנת 2008 ביקרו בישראל 135 אלף תיירים ממדינות מזרח אסיה – גידול של 20% לעומת שנת 2007, בה ביקרו בישראל 112 אלף תיירים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: