התעניינות רבה סביב הביתן הישראלי ביריד התיירות MITT שנפתח במוסקבה
אבי נחום, מנכ"ל כספי תעופה, סיפר ל'פספורטניוז': "יש הרבה יותר מציגים ישראלים מבשנה שעברה. הביתן הישראלי מלא במבקרים ויש התעניינות רבה מצד הסוכנים המקומיים". בועז יעקובי משלמה סיקסט: "יריד מוצלח, נמשיך להשקיע ולהגדיל את פעילותנו בשוק הרוסי."
ביריד התיירות MITT, שנפתח אתמול במוסקבה, זוכה הביתן הישראלי להתעניינות גדולה מצד סוכני הנסיעות הרוסים ולתנועה ערה כבר מאתמול. אבי נחום, מנכ"ל כספי תעופה, הנמצא ביריד, סיפר ל'פספורטניוז': "יש הרבה יותר מציגים ישראלים מאשר בשנה שעברה. הביתן הישראלי מלא במבקרים. יש התעניינות רבה מצד סוכני הנסיעות הרוסים".
כאמור, מישראל הגיעו לא מעט אנשי תיירות ליטול חלק ביריד, בינהם: גדי טפר מארקיע, בועז יעקובי ודורון ויקטור משלמה סיקסט, אייל קשדן מהשטיח המעופף, שי מרינה מישראייר, בצלאל קורבט מסאן דור, יעקב מאירסון מטרוולוקס, ארנון אנגלנדר מקווי חופשה, מיכה הלפרין מקלאב הוטל, נחום קרה מישרוטל, אהרון ברנשטיין ממעלית הזמן ועוד.
בועז יעקובי אמר לפספורטניוז הבוקר: "היריד מוצלח מאוד השנה ויש התעניינות עצומה סביב ישראל, לשלמה סיקסט בפרט יש עליה דרמטית במספר הלקוחות הרוסים ואנחנו מתכוננים להמשיך להשקיע ואף להגדיל את הפעילות בשוק הרוסי שמתפתח בצעדי ענק".
מי שמשתתפת לראשונה ביריד היא חברת ההפלגות מנו ספנות. החברה מתכוונת להתחרות על התיירים, שמגיעים ממדינות חבר העמים לישראל בעקבות ביטול הוויזות, ולהציע להם להוסיף לימי השהות שלהם בישראל הפלגה.
לרוב מגיעים התיירים מחבר העמים לנופש בן 7-10 ימים, שבמסגרתו הם מבלים בבתי המלון השונים בארץ או לחילופין מקצים את מחצית החופשה לביקור במדינות שכנות, מצרים או ירדן.
בכוונת מנו ספנות לשווק חבילות נופש, אשר יציעו לקבוצות המגיעות לארץ להקצות חלק מהחופשה להפלגה בת 3-4 לילות לטורקיה ואיי יוון או להפלגות ארוכות יותר למערב אירופה. לדברי משה מנו, מבעלי מנו ספנות וקונסול כבוד של רוסיה בחיפה והצפון: "תחום הפלגות הנופש נחשב לאיכותי בקרב הקהל הרוסי, שמכיר ביתרונות של חופשה מסוג זה, ולכן אנו מאמינים כי המוצר שאנו מציעים יזכה להתעניינות רבה בכנס".
יעקובי וויקטור בביתן סיקסט ביריד
יעקובי , קשדן וויקטור