אא

רשת מלונות דן תארח השנה כ- 10,000 אורחים בליל הסדר

כ- 60% מהאורחים במלונות דן בפסח השנה הנם תיירים מחו"ל, למעלה ממחציתם הם אורחים חוזרים משנים עברו. בנוסף לסדרים המרכזיים שיערכו בכל מלון, יסבו אורחים רבים לאירועי ליל סדר פרטיים.

Shutterstock Shutterstock
בפסח השנה יתארחו במלונות הרשת תיירים מחו"ל לצד משפחות ישראליות, החל מיום שלישי, 7 באפריל, עד יום ראשון, 19 באפריל. רפי בארי, סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות דן, ציין כי ניכרת עלייה בביקושים מצד משפחות ישראליות בתקופת טרום פסח - עם יציאתם של הילדים לחופשת החג: "זוהי הזדמנות מצוינת למשפחות רבות לנצל את ימי החופש ולצאת לחופשה משפחתית קצרה במחירי העונה לפני כניסת תעריפי החג לתוקף", ציין בארי.

רפי בארי, סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות דן, ציין כי: "על אף המשבר הכלכלי העולמי, פסח בישראל 2009 ממשיך להיות פופולארי ליהודי התפוצות ומסתמן כאלטרנטיבה עבור משפחות רבות אשר תכננו לבלות את חופשת החג בחו"ל והחליטו לשנות את תכניותיהן ולבלות את החג בחופשה משפחתית בארץ. על פי נתוני הרשת, עד תחילת חודש אפריל – בו חל השנה הפסח, תגיע התפוסה במלונות דן לנתונים דומים לאלו של אשתקד והתפוסה חזויה להגיע לכ- 90%."

רפי בארי הוסיף כי מרבית התיירים מחו"ל מגיעים גם השנה ממדינות מערב אירופה ומארצות הברית, וציין כי ניכרת העדפה ברורה למלונות באזורים גיאוגרפיים מסוימים על פי ארץ המוצא: צרפתים, אנגלים, שוויצרים ובלגים נוטים להגיע לאילת ותל אביב, אמריקאים מתארחים בעיקר בירושלים ובקיסריה.

בכל אחד ממלונות הרשת, יערך ליל סדר מרכזי, המיועד בעיקרו לאורחי המלון ומקצת לאורחים חיצוניים. בנוסף יערכו השנה עשרות אירועים פרטיים במלונות הרשת. במסגרת אירועים אלו משפחות שוכרות אולם ועורכות את הסדר בעצמן או מזמינות חזן - "מנהל סדר" שינצח על הסדר. המשפחות נהנות מתפריטים מיוחדים. חלקן של משפחות אלו התאחדו בישראל עם קרובים מכל העולם שהגיעו במיוחד לחגוג כאן את הסדר.

עוד הוסיף רפי בארי: "ישראלים רבים מעדיפים לערוך את ליל הסדר בבית מלון בשל הנוחות וההנאה. הפתרון של עריכת הסדר הפרטי במלון מאגד בתוכו גם את תחושת ה"ביחד" וגם את האווירה הפרטית ללא המאמץ של ההכנה וללא הבלגן של אחרי. בנוסף, משפחות רבות מנצלות את חג הפסח למפגש משפחתי מורחב והמלון מציע חווית ליל סדר ייחודית למפגשים מסוג כזה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: