אא

זאב רוזנברג: "יש לנו הרבה להציע לתיירים מישראל בעיר שהכי דומה לתל אביב"

מנהל המכירות הראשי בברלין של רשת מלונות 'גרנד סיטי', ישראלי לשעבר, שעוסק בתחום המלונאות בגרמניה, מזמין את הישראלים להגיע לפיינל פור של הכדורסל האירופי: "הם ייהנו מאירוע מאורגן למופת, יטיילו במזג אוויר נוח, יבלו, יראו כדורסל ויטעמו את ברלין בגדול!"

Shutterstock Shutterstock
בביתן המהודר של רשת מלונות גרנד סיטי ביריד התיירות ITB שהתקיים בברלין פגשתי את זאב רוזנברג, מנהל המכירות הראשי של הרשת. רוזנברג, ישראלי לשעבר שגדל בהרצליה, עזב את הארץ מיד לאחר שרותו הצבאי לפני כ- 20 שנה ומאז הוא עוסק בתחום המלונאות בגרמניה, שם מילא מגוון רחב של תפקידי ניהול, ובשנה וחצי האחרונות אף משמש כמנהל מכירות ראשי של רשת מלונות גרנד סיטי המנהלת 14 מלונות בברלין.

"רשת מלונות גרנד סיטי נמצאת בשנים האחרונות בהתפתחות גדולה מאוד", אומר לי רוזנברג בגאווה גדולה. "רק בברלין אנחנו מנהלים 14 בתי מלון מ- 2 כוכבים ועד 4 כוכבים עם 2,500 חדר. אנו נמצאים בטופ של בתי המלון בברלין". בין המלונות שהחברה מנהלת בברלין: איביס, הולידיי אין, בסט ווסטרן, גרנד סיטי הוטלס ועוד.

"יש לנו כל כך הרבה להציע לתיירים מישראל בעיר שהכי דומה לתל אביב באירופה, ומי כמוני מכיר את הישראלים. ברלין היא עיר מדהימה המציעה מבחר עצום של אפשרויות בילוי לתיירים מכל העולם, ובמיוחד לישראלים. לצד חיי תרבות ענפים, מוזיאונים רבים בסמוך לפוטסדאמר-פלאץ שוקק החיים, שהוא מקבץ של מוזיאונים, גלריות ואולמי הופעות, כולל הפילהרמונית של ברלין, אתרים היסטוריים. התיירים יגלו חיי לילה מהטובים באירופה, מספר עצום של מועדוני לילה, ברים מגוונים, בתי קולנוע, אופרה, מסעדות מהטובות שיש בגרמניה, קניות בכל תחום במחירים מצוינים בשלל מקומות בכל ברלין, ובכלל, השילוב של החלק המזרחי בעיר, בעיקר בקניות, יצר שילוב מנצח לעיר ברלין, שאין הרבה ערים באירופה היכולות להתחרות איתה".

רוזנברג לא נלאה מלהפליג בשבחי ברלין: "עם כל כך הרבה אפשרויות שיש בעיר לצד בתי המלון הרבים שלנו, אותם אנחנו מנהלים בצורה נהדרת, ודרך אגב, אנחנו היום החברה המתפתחת ביותר באירופה בענף המלונאות עם 60 מלונות בכל אירופה, כאשר עד סוף השנה יהיו לנו כ- 80 בתי מלון באירופה. כדאי לתיירים הישראלים להגיע לברלין, ואין לי ספק שמי שיגע בברלין ירצה עוד ועוד. יש לנו ברשת מספר גדול של תיירים, שחוזרים לברלין מדי שנה, ביניהם ישראלים רבים, כי ברלין כל הזמן מתחדשת. אנחנו עובדים עם כל משרדי הנסיעות בישראל. יש לנו חברים רבים בענף התיירות, וישראל תופסת מקום חשוב מאוד אצלנו".

הפגישה עם רוזנברג הסתיימה בהזמנת הישראלים להגיע לברלין ב- 1 למאי לפיינל פור של הכדורסל האירופי, שיתקיים השנה בברלין . רוזנברג, כמו רבים אחרים בתיירות הגרמנית, התאכזב מאי ההעפלה של מכבי תל אביב, גם בשל העובדה שקהל האוהדים מתל אביב, שהיה צפוי להגיע באלפיו לעודד, יחסר השנה באירוע.

"אל תשכח להזמין את אוהבי הספורט להגיע לאירוע למרות זאת," הוא מבקש ומוסיף: "הם ייהנו מאירוע מאורגן למופת, יטיילו במזג אוויר נוח, יבלו, יראו כדורסל ללא מתח, כשאין את מכבי, ויטעמו את ברלין בגדול!"

פרטים נוספים על רשת מלונות גרנד סיטי ב: http://www.grandcityhotels.com.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: