אא

"ההצגה הטובה" בענף : ההתאחדות נגד לופטהנזה וסוויס

הסכמים אין, אבל האשמות לא חסרות, פרוטוקול הדיון המשפטי בתביעת התאחדות סוכני הנסיעות נגד חברות לופטהנזה וסוויס מספק האשמות הדדיות.

להסכם התאחדות סוכני הנסיעות וחברות התעופה לופטהנזה וסוויס לא הצליחו להגיע מחוץ לכותלי בית המשפט. אז בינתיים הצדדים מספקים לנו אולי את ההצגה הטובה בעיר באולם בית המשפט.

הצצה לפרוטוקול בית המשפט, לדיון המשפטי שהתנהל אתמול בבית המשפט המחוזי מרכז, בפני השופטת, אסתר שטמר, מעלה מסכת של האשמות הדדיות.

נציגי ההתאחדות שיוצגה על ידי עו"ד זיילר, עו"ד קדם ועו"ד גב' קבק: "אנו יודעים שמדובר כאן בחוסר תום לב לא רק כלפינו אלא כלפי ביהמ"ש. נתנו הודעה לטעמי כוזבת לביהמ"ש ואמרו שהם מתכוונים לנהוג בדרך מסוימת ולימים חוזרים ממנה באמטלה שבה הרשות להגבלים עסקיים שזה לא איזה אויב. גם לנו יש חילוקי דעות. המינמום שרשות מבקשת לדעת מה קרה. תגיד מה קרה וכשאנו לא חושבים שקרה משהו לא תקין. אנו נתנו חומר לרשות להגבלים עסקיים והסברנו שהמעשה שנעשה על ידי חברות תעופה זרות לא נעשה בתאום אתנו. המחירים לא נעשו בתאום, ונתנו תצהיר. הם מסרבים לתת חומר שהרשות דורשת לדעת איך קרה שחברות האחרות נתנו את המחירים שהם יגבו מה שנקרא דמי טיפול. כך דרשה רשות להגבלים וזה נעשה באופן חד צדדי גם לטעמנו וגם לטעמם".

את לופטהנזה וסוויס ייצג עו"ד אסף רזיאל  שאמר לבית המשפט: "אם עסקינן בגילוי נאות כאשר מאשימים את המשיבות בחוסר תום לב במתן הודעת כזב לביהמ"ש כאילו מדובר באיזה שהוא מהלך שתוכנן מראש המינמום הנדרש היה לגלות לביהמ"ש שלא המשיבות פנו לרשות להגבלים עסקיים, כי מי שפנה לרשות ההגבלים עסקיים היה המבקשים. מרשותיי הודיעו מראש שהן יגיעו לכל פשרה אם וככל שיצליחו להגיע אליה ובלבד שלא יהיה צורך לפנות לקבלת אישור מוקדם לרשות ההגבלים העסקיים, וזה היה תנאי מוקדם ברור. לשיטת המבקשות שמדברות על הודעת כזב ומדברות על התנהגות בחוסר תום לב, אך מונעות ולא מגלות לביהמ"ש שהן פנו לרשות ההגבלים באופן חד צדדי בלי ליידע אותנו ושלא פורסות בפני ביהמ"ש את טענתן וגרסתן ועמדתן לגבי הבטחה שהיא איננה בעלת משקל ממשי וגוררים את כולנו להליך כזה כשיש לזכור בפועל מה שקורה מ-1.1 ללא הבטחה ארטילאית של 36 חודשים כגובה דמי טיפול יכול להשתנות ללא תקרה או מינמום כלשהו, אלא להתאימו כתנאי שוק כלשונן, הן כתבו את זה. לכן לנו לא כל כך ברור למה אנו פה, אבל זאת זכותן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: