אא

300 סוכני נסיעות חגגו "במסיבה הגדולה" של רשת מלונות פתאל וישראייר

באירוע שהתקיים במלון גולדן טוליפ קלאב המחודש, עם הרבה מצב רוח, בר משקאות ענק, אלכוהול, אוכל, ריקודים ומוזיקה, חגגו הסוכנים עד השעות הקטנות של הלילה, במסיבה שנערכה לרגל הקיץ הקרב ופתיחת המלונות המחודשים של רשת פתאל באילת.

Shutterstock Shutterstock

כ- 300 סוכנים מכל הארץ, שהוזמנו אמש על ידי ישראייר ורשת מלונות פתאל ל"מסיבה הגדולה", חגגו עד אור הבוקר באירוע מושקע עם ריקודים, מוזיקה, הופעות, אלכוהול והרבה אוכל...


באירוע שהחל בצהרי היום נטלו כל הנהלת רשת פתאל מלונות בראשות הבעלים דוד פתאל,המנכ"ל גדי פריבר,סמנ"כלית השיווק והמכירות ענת סטריק דהאן ,מנכ"לי בתי המלון של רשת פתאל באילת  וכן בכירי  חברת התעופה של ישראייר בראשם  המנכ"ל  עופר גרין וסמנכ"ל השיווק דורי שושן .


האירוע התקיים לרגל פתיחת הקיץ ולציון פתיחת המלונות המשופצים והמשודרגים – גולדן טוליפ פריווילג', גולדן טוליפ קלאב וגולדן טוליפ רויאל, בהשקעה של כ- 40 מיליון ש"ח.

בערב החגיגי המשותף עם ישראייר נשאו דברים דוד פתאל הבעלים, גדי פריבר המנכ"ל, דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של ישראייר ועופר גרין, מנכ" ל ישראייר.

דוד פתאל סיפר על החידושים שברשת ועל השנה המצויינת שהייתה לרשת בארץ ובחו"ל. לרשת החדשה של פתאל - לאונרדו כ- 33 מלונות בכל אירופה. פתאל סיפר על פתיחת מלון חדש של הרשת בתל אביב - ברמת החייל 56, מלון בוטיק מושקע ומהודר שיקרא מלון לאונרדו, כמו שמות המלונות של רשת פתאל באירופה. "הייתה לנו שנה טובה מאוד ואנחנו ממשיכים לגדול ולפתח את הרשת וזה הרבה גם תודות לשיתוף הפעולה הפורה שלנו עם הסוכנים", אמר פתאל.

פתאל סיפר גם על שורה של פיתוחים ומיזמים עסקיים חדשים של הרשת בארץ ובחו"ל והביע את בטחונו כי גם השנה עונת הקיץ תהיה טובה לא פחות מזו של 2008 למרות המיתון . הערב המושקע כלל הגרלות כרטיסי טיסה ובתי מלון במשותף עם ישראייר ופתאל באירופה ובארץ, בר עצום של אוכל ומשקאות, ריקודים, הופעות של אנה ארונוב, הזמר הבינלאומי ריו לבוש חולצה של רשת מלונות פתאל שהגיע לאירוע במיוחד מלונדון , רותי נבון ואומנים נוספים והכל עד שעות הבוקר.

הסוכנים הגיעו אתמול בשעות הצהריים בטיסה לאילת ונתקבלו על המסלול בשדה התעופה באילת עם שטיח אדום על ידי כל בכירי רשת פתאל וישראייר, משם הוסעו ישירות מתוך המסלול לגולדן טוליפ רויאל ופריווילג, שם זכו להיכרות עם המלונות המחודשים של פתאל. האירוע הסתיים למחרת בבוקר, ובהחלט אחרי ערב מושקע בדקדקנות כה רבה היווה הבעת אמון גדולה בשיתוף הפעולה עם הסוכנים של ישראייר ורשת מלונות פתאל.

ענת סטריק-דהאן, לפספורטניוז :" חגיגה אמיתית והבעת תודה שלנו לסוכנים, שהולכים איתנו לאורך כל הדרך" ,כמו כן סיפרה סטריק-דהאן, שהמספרים של הרשת  גם בשנת 2009 טובים מאוד בעיקר בתיירות הפנים, על התפוסה הכמעט מלאה לקראת פסח וכן על הזמנות לקראת ביקור האפיפיור בחודש מאי.




בתמונה : דורי שושן, עופר גרין, דוד פתאל, גדי פריבר וענת סטריק









הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: