אא

נבחנת אפשרות לניסוח הסכם עבודה קיבוצי בין התאחדות סוכני הנסיעות לבין איגוד מורי הדרך

נפתח משא ומתן לבחינת האפשרות לניסוח ההסכם. יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות: "אנו שואפים שמוצרי תיירות הפנים על כל גוניהם, ובכלל זה כמובן גם השירותים הייחודיים של מורי הדרך, יהיו נגישים לקהל הרחב בכל סוכנויות הנסיעות".

Shutterstock Shutterstock

בימים אלו נפתח לראשונה משא ומתן בין התאחדות סוכני הנסיעות לבין אגוד מורי הדרך במטרה להגיע להסכם עבודה קיבוצי, אשר יסדיר את מכלול יחסי העבודה שבין מורי הדרך העוסקים בתיירות הפנים לבין סוכני הנסיעות המעסיקים אותם.

יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות, מסר כי מדובר בפתיחתם של מגעים להידוק שיתוף הפעולה בין מורי הדרך בישראל לבין סוכני הנסיעות מתוך כוונה להרחיב ולחרוג מגבולות הסכם העבודה הקיבוצי. "הסדרת תנאי העבודה של מורי הדרך" אמר פתאל, "חשובה ביותר ליצירת סדר ענפי ועיגון זכויותיהם הן של מורי הדרך והן של מעסיקיהם סוכני הנסיעות, אך המטרה העליונה שלנו היא לקדם את שיווק תיירות הפנים בישראל באמצעות גידול במספר סוכנויות הנסיעות המוכרות מוצרי תיירות הפנים.

אנו שואפים", הוסיף פתאל, "שמוצרי תיירות הפנים על כל גוניהם, ובכלל זה כמובן גם השירותים הייחודיים של מורי הדרך, יהיו נגישים לקהל הרחב בכל סוכנויות הנסיעות".

בתקופה הקרובה יתקיימו בהתאחדות השתלמויות בנושא תיירות הפנים בדגש על שיווק וקידום מכירות, ובמקביל יתקיימו פגישות המשך לקידום החתימה על ההסכם הקיבוצי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: