ההתאחדות במכתב לסוכני הנסיעות:" הממונה הטיל מגבלות קשות נגד ה - BSP "
בעקבות התלונה של ההתאחדות נגד מערכת ה-BSP הממונה קבע כי ה-BSP אינו רשאי לנתק סוכנים מהמערכת וחייבת להיות הפרדה מוחלטת בין הBSP ויאט"א. מנהל יאט"א בישראל, קובי זוסמן:"הנושא בטיפול משפטי"
Shutterstock
בהתאחדות סוכני הנסיעות רואים מבחינתם הישג גדול, בעקבות קביעותיה של הממונה על ההגבלים העסקיים כי על ה-BSP לעשות שינויים בהתנהלותו מול סוכני הנסיעות וזאת בעקבות תלונה שהגישה ההתאחדות לממונה על ההגבלים העסקיים.
במכתב שהוציאה היום ההתאחדות לסוכנים מציינת כי הממונה קבע את הדברים הבאים:
ניתוק הקשר שבין יאט"א לבין מערכת ה -BSP , שלא נועד להוות גורם להפעלת כוח משותף נגד סוכני הנסיעות.
ה -BSP אינו רשאי לדווח ליאט"א על חריגה של סוכן מהוראות ה-BSP ואינו רשאי לדווח במשותף לכל חברות התעופה, אלא לכל אחת בנפרד, ורק בכל הקשור אליה.
חברת תעופה מצידה תפעל בנפרד ועל פי שיקול דעתה ולא במשותף במסגרת ה- .BSP
ה-BSP לא יהווה מנגנון גבייה קולקטיבי.
חוב של סוכן לחברת תעופה אחת לא ייחשב לחוב לכלל חברות התעופה ו/או למערכת ה-BSP עצמה.
נושאים הקשורים לסוכן מסוים, לא ידווחו במשותף לכלל חברות התעופה.
הממונה העניק ל-BSP שלושים יום לבצע את ההתאמות הנדרשות.
קובי זוסמן מנהל, יאט"א בישראל אמר בתגובה:"הנושא בטיפול משפטי".
במכתב שהוציאה היום ההתאחדות לסוכנים מציינת כי הממונה קבע את הדברים הבאים:
ניתוק הקשר שבין יאט"א לבין מערכת ה -BSP , שלא נועד להוות גורם להפעלת כוח משותף נגד סוכני הנסיעות.
ה -BSP אינו רשאי לדווח ליאט"א על חריגה של סוכן מהוראות ה-BSP ואינו רשאי לדווח במשותף לכל חברות התעופה, אלא לכל אחת בנפרד, ורק בכל הקשור אליה.
חברת תעופה מצידה תפעל בנפרד ועל פי שיקול דעתה ולא במשותף במסגרת ה- .BSP
ה-BSP לא יהווה מנגנון גבייה קולקטיבי.
חוב של סוכן לחברת תעופה אחת לא ייחשב לחוב לכלל חברות התעופה ו/או למערכת ה-BSP עצמה.
נושאים הקשורים לסוכן מסוים, לא ידווחו במשותף לכלל חברות התעופה.
הממונה העניק ל-BSP שלושים יום לבצע את ההתאמות הנדרשות.
קובי זוסמן מנהל, יאט"א בישראל אמר בתגובה:"הנושא בטיפול משפטי".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}