אא

ועד ההתאחדות יקבל החלטות בנושא אייר פראנס

הכוונה להביא את הנושא לדיון באסיפה השנתית של התאחדות סוכני הנסיעות, שתתקיים בסוף החודש הבא. ע"פ הייעוץ המשפטי שקיבלה ההתאחדות, ניתן לפעול נגד החברה במישור הפלילי והכלכלי.

Shutterstock Shutterstock
עורכי הדין של התאחדות סוכני הנסיעות, המלווים אותה, המליצו לאנשי ההתאחדות, בראשות, המנכ"ל יוסי פתאל, כי מבחינת עורכי הדין, ההתאחדות יכולה לפעול נגד חברת התעופה אייר פראנס בצעדים במישור הפלילי וכן בהיבט הכלכלי כמו תביעה ייצוגית של כלל הענף נגד חברת התעופה.

בהתאחדות סוכני הנסיעות קיימו אתמול דיון חירום בנושא אייר פראנס. כזכור, מנהלי משרדי הנסיעות מאשימים את חברת אייר פראנס, בכך שהיא מעניקה לעובדי הרשתות ולסוכנים תווי קניה ללא ידיעתם. בחברה הצרפתית לעומת זאת, טוענים כי אינם מבינים על מה המהומה, וכי זה שנים שהחברה, כמו יתר החברות, מעניקה מתנות לסוכנים מצטיינים, ולא רואים בכך כל פסול.

בהתאחדות הוחלט כי בישיבת ועד ההתאחדות הקרובה יביאו בפני אנשי הוועד את כל הנתונים על עניין אייר פראנס, והוועד יצטרך לקבל החלטות קונקרטיות. כמו כן יש כוונה להביא את כל הנושא לדיון מיוחד בפני האסיפה השנתית של סוכני הנסיעות שתתקיים בסוף החודש הבא, במלון 'דן' בת"א.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: