אא

הסכם שיתוף פעולה נחתם בין רשת יוטרוול ו- Expedia העולמית

במסגרת ההסכם, שנחתם ביום שישי האחרון, יוכלו משרדי הנסיעות ביוטרוול להטמיע את מנוע ההזמנות העולמי ולבצע הזמנת בתי מלון ללקוחותיהם, ישירות באמצעות סוכני הנסיעות במשרדים.

Shutterstock Shutterstock
רשת יוטרוול ניהלה במהלך תשעת החודשים האחרונים משא ומתן עם ספקית שירותי התיירות באינטרנט Expedia, באמצעות סמנכ"ל הרשת משה שמא, לגבי אופן שיתוף הפעולה העסקי ביניהן. במסגרת ההסכם, תטמיע יוטרוול את מנוע ההזמנות Hotels.com שבבעלות אקספדיה, במספר אתרי אינטרנט מובילים של משרדיה ובנוסף, כל סוכני הרשת יקבלו את תוכנת ההזמנות בצורה לא מקוונת, על מנת שיוכלו לבצע הזמנות לבתי מלון ברחבי העולם, על פי ההסכמים שיש לרשת Expedia העולמית.

מנכ"ל יוטרוול, בני מילרד, אמר היום כי 'עצם החתימה על הסכם שכזה מעיד על האמון הרב שרשתות בינלאומיות מעניקות לענף התיירות בישראל, ובוודאי שכמנכ"ל יוטרוול, אני גאה שאנו הרשת הראשונה שנבחרה להטמיע את המערכות המתקדמות של Expedia בישראל באופן עליו סוכם'.

יוטרוול הקימה לצורך הטמעת מערכות ההזמנה צוות טכנולוגי. משה שמא הדגיש כי 'אין ספק שהסכם זה מהווה פריצת דרך משמעותית עבור המשרדים החברים ברשת, ולא רק בגלל החשיפה לבתי המלון של Expedia, אלא גם ואולי בעיקר, לעובדה שהמשרדים יחשפו לטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת היום בשוק האינטרנט'.

במקביל להודעה שפרסמה הרשת על חתימת ההסכם, ציין מילרד כי 'ברור שעלינו להמשיך ולמצוא את המינוף הכלכלי הבא והנהלת הרשת לא חדלה מלאתר הזדמנויות עסקיות'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: