אא

פדרמן לראש הממשלה: "התנגדות לביטול הפטור ממע"מ לתיירות נכנסת"

יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות בישראל, מיקי פדרמן, שלח מכתב לראש הממשלה, שר האוצר ושר התיירות בנוגע לתוכנית לבטל מע"מ לתיירות הנכנסת.

Shutterstock Shutterstock
מיקי פדרמן, יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות בישראל, שלח מכתב נוקב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר האוצר, יובל שטייניץ ולשר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, בו הוא הביע התנגדות לביטול הפטור ממע"מ לתיירות נכנסת.

במכתב מציין פדרמן כי :"בדאגה רבה שמענו, על כוונה להטיל מע"מ על התיירות הנכנסת לישראל. בשם לשכת התיאום של תעשיית התיירות, לשכה המאגדת 17 ארגונים הפועלים בתחום התיירות בישראל, אני מבקש להביא את עמדתנו הנחרצת המתנגדת לכוונת הממשלה להטיל מע"מ על התיירות הנכנסת.

ביטול הפטור יביא לייקור חבילת התיור לישראל בשיעור של 15.5% ויפגע באופן חמור ביכולת התחרות של התיירות הישראלית מול המדינות השכנות, כולל שטחי הרשות הפלסטינאית. בכך תהפוך ישראל ליעד בלתי רלוונטי עבור רבים שיעדיפו לרכוש שירותי תיירות במחיר זול יותר במדינות אחרות".

עוד כותב פדרמן כי: "ביטול הפטור ממע"מ מעלה חששות כבדים, כי תיירים רבים יסתפקו בגיחות של יום אחד לאתרי התיירות בישראל, תוך העדפת הלינות במדינות השכנות. המשמעות היא: עומס על תשתיות תיירותיות קיימות, מבלי שהמדינה תקבל תמורה הולמת עבור השקעותיה. כמי שמייצג את כל מגזרי התיירות בישראל, אני מודאג ביותר מההשלכות הקשות של המהלך על עשרות אלפי משפחות המתפרנסות מתעשיית התיירות. ככל שיפחת מספר התיירים הנכנסים לישראל כך תגדל הפגיעה בענפי התיירות השונים ועובדים רבים עלולים למצוא עצמם ברשימת המובטלים".

פדרמן מסיים את מכתבו בפנייה אישית: "אני פונה אליכם בקריאה, להסיר לאלתר מסדר היום את הכוונה לבטל פטור ממע"מ על התיירות הנכנסת. בד בבד אני מבקש לקבל את תמיכתכם בהגדלת תקציבי השיווק לתיירות, כדי לתמוך בתעשיית התיירות התורמת במישרין לצמיחה ולתעסוקה במשק הישראלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: