דוד מימון פועל להעמקת שיתוף פעולה בין אל על לסוכנים
סמנכ"ל הלקוחות של אל על נפגש לאחרונה עם ראשי ענף הנסיעות והבטיח להם שאל על תפעל למתן תנאים הוגנים לסוכני הנסיעות במסחר האלקטרוני. קובי קרני: "התרשמתי שמימון רוצה לשתף פעולה עם השוק ולא נגד הסוכנים".
Shutterstock
בדרך כלל לסוכני הנסיעות יש בטן מלאה על חברת אל על, אך כעת בחברת התעופה מנסים לשנות את המצב, כאשר דוד מימון, סמנכ"ל הלקוחות של החברה, נפגש לאחרונה מספר פעמים עם ראשי הענף, וביניהם עם קובי קרני, יו"ר ההתאחדות, בועז וקסמן מאופיר טורס, עידית פדן מאופקים, עופר חודרוב מבי.טי.סי ויעקב אמסלם מאמסלם טורס.
ראשי הענף ביקשו ממימון שאל על תפעל בצורה הוגנת כלפי הסוכנים בכל הקשור למסחר האלקטרוני של החברה. משמע, להמנע מלמכור לציבור מוצרים ושירותים בצורה מקוונת ובמקביל להציע אותם לסוכנים בתנאים ומחירים פחות טובים. כמו כן, הם ביקשו ממנו לפעול לפתרון נושא הנקודות של הנוסע המתמיד.
קובי קרני אמר בתגובה: "התרשמתי שהמטרה של מימון לשתף פעולה עם הסוכנים ולא נגד השוק. נראה עוד באיזה פעולות אל על תנקוט ואז נוכל לראות את התוצאות".
ראשי הענף ביקשו ממימון שאל על תפעל בצורה הוגנת כלפי הסוכנים בכל הקשור למסחר האלקטרוני של החברה. משמע, להמנע מלמכור לציבור מוצרים ושירותים בצורה מקוונת ובמקביל להציע אותם לסוכנים בתנאים ומחירים פחות טובים. כמו כן, הם ביקשו ממנו לפעול לפתרון נושא הנקודות של הנוסע המתמיד.
קובי קרני אמר בתגובה: "התרשמתי שהמטרה של מימון לשתף פעולה עם הסוכנים ולא נגד השוק. נראה עוד באיזה פעולות אל על תנקוט ואז נוכל לראות את התוצאות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}