אא

"רוכב ישראל" – לחצות את ישראל באופניים

המדריך החדש מבית מפה מציע לחובבי הרכיבה על אופניים נתיב רציף, שחוצה את הארץ. המדריך כולל 41 מסלולים, כל אחד מהם מתחיל בנקודה שבה הסתיים קודמו, שיוצרים ביחד "שביל ישראל" חדש לרוכבי אופניים.

Shutterstock Shutterstock
המסלולים במדריך מתאימים למיגוון של רוכבים – מקטנים ועד גדולים וממתחילים ועד מקצוענים. לכל קטע בנתיב הרכיבה צורפו שתי אפשרויות רכיבה נוספות: מסלול מעגלי, שמתחיל ומסתיים באותה נקודה ומאפשר להשאיר את הרכב בנקודת ההתחלה, ומסלול קצר ונוח המתאים לכל המשפחה. לכל מסלול מצורפת מפה ומסומנות עליה בהבלטה שלוש אפשרויות הרכיבה באזור הטיול – הרציפה, המעגלית והמשפחתית.

המדריך מציע לרוכבים הוותיקים, שמיצו את המסלולים המוכרים, שפע של הצעות למסלולים מרעננים ולאתגרים חדשים וכולל מידע רב לרוכבים: תיכנון של ימי הרכיבה, בחירת העונה המתאימה לרכיבה בכל מסלול, הצעות למקומות לינה – בשטח או במיבנה, רשימת הציוד הדרוש, הנחייה לרכיבה בשטח ועוד.

עומר יגאל, גיאוגרף ומתכנן ערים, מבכירי מדריכי הטיולים בארץ, היה בעבר איש החברה להגנת הטבע, וכיום הוא מנהל הגדנ"ע והטיולים בבית הספר הריאלי העברי. כמדריך הוא הוביל מאות קבוצות של מטיילים בשבילי הארץ, ברגל, בג'יפים ובאופניים. ב"רוכב ישראל" הוא משלב בין שתי אהבותיו – טיולים ואופניים – ולוקח את הרוכבים למסע מגוון ומרגש בין מראות הטבע והנופים שלאורך הנתיב. מחיר המדריך: 98 ₪.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: