הסוכנים עמדו רק ב- 75% מהטרגט הכללי של אל על
זאת בין החודשים ינואר-אפריל. בטרגט הנוסעים עמדו הסוכנים בכ- 90% מהיעד שהציבה החברה. גורם באל על: "ברבעון השני הסוכנים עומדים יפה בטרגט. בסופו של דבר הם יעמדו בטרגט השנתי".
Shutterstock
חברת אל על הציבה השנה לסוכני הנסיעות שני טרגטים: טרגט כללי וטרגט של מספר הנוסעים.
מסתבר כי סוכני הנסיעות התקשו לעמוד בשני הטרגטים בחודשים ינואר-אפריל. מנתונים שהגיעו ל'פספורטניוז' עולה כי, הסוכנים הצליחו להגיע בממוצע אל 75% מהטרגט הכללי. משמע שבאופן ממוצע לא הצליחו לעמוד ב- 25% מהיעד הכללי שהוצב להם. יש כמובן מספר סוכנים לא גדול, שהצליח להגיע לנתון קצת יותר גבוהה, אבל אף אחד לא הצליח להגיע ל- 100%. מבחינת טרגט הנוסעים, שם המצב קצת יותר טוב, והממוצע של הסוכנים עמד על 90% מהיעד.
גורם באל על אמר על הנתונים: "אנחנו מכירים אותם. אבל לא מודאגים. ברבעון השני הסוכנים עומדים יפה בטרגט, ובסופו של דבר הם יעמדו בטרגט השנתי". תגובת החברה: "אל על אינה מנהלת את הסוגיות המסחריות שלה עם הסוכנים מעל דפי העיתונות".
מסתבר כי סוכני הנסיעות התקשו לעמוד בשני הטרגטים בחודשים ינואר-אפריל. מנתונים שהגיעו ל'פספורטניוז' עולה כי, הסוכנים הצליחו להגיע בממוצע אל 75% מהטרגט הכללי. משמע שבאופן ממוצע לא הצליחו לעמוד ב- 25% מהיעד הכללי שהוצב להם. יש כמובן מספר סוכנים לא גדול, שהצליח להגיע לנתון קצת יותר גבוהה, אבל אף אחד לא הצליח להגיע ל- 100%. מבחינת טרגט הנוסעים, שם המצב קצת יותר טוב, והממוצע של הסוכנים עמד על 90% מהיעד.
גורם באל על אמר על הנתונים: "אנחנו מכירים אותם. אבל לא מודאגים. ברבעון השני הסוכנים עומדים יפה בטרגט, ובסופו של דבר הם יעמדו בטרגט השנתי". תגובת החברה: "אל על אינה מנהלת את הסוגיות המסחריות שלה עם הסוכנים מעל דפי העיתונות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}