שר התיירות יבחן מקרוב את השלמת ההיערכות להילולה שתתקיים הערב בהר מירון
השר מיסז'ניקוב הדגיש כי בראש סדר העדיפויות ניצבות המשימות הנוגעות לבטיחות המבקרים, דרכי הגישה ומצב התשתיות, וכן הערכות המשטרה לטיפול בפקקי התנועה הכבדים הצפויים במקום.
Shutterstock
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, שמרכז את ההיערכות לאירועי ל"ג בעומר בקבר הרשב"י במירון, יגיע הערב , לאירוע המרכזי שיתקיים במקום. במהלך הביקור יבחן השר את השלמת המשימות בתחומי הלוגיסטיקה והאבטחה, שהתגלו בעת סיור ההכנה שערך במקום בשבוע שעבר יחד עם ח"כ מוזס, יו"ר סיעת יהדות התורה. השר הדגיש כי בראש סדר העדיפויות ניצבות המשימות הנוגעות לבטיחות המבקרים, דרכי הגישה ומצב התשתיות וכן הערכות המשטרה לטיפול בפקקי התנועה הכבדים הצפויים במקום.
משרד התיירות השקיע בשנה האחרונה בפיתוח מתחם הקבר סכום כולל של 7 מיליון שקלים, מהם 4.5 מיליון בפיתוח תשתיות, הכשרת דרכים וחניונים, הצבת תאורה, שיפור דרכי גישה והכשרת טרמינל להסעת המתפללים מהחניונים, 2 מליון שקלים בשיפור שירותי התפעול, כולל נקודות מים, חדרי אשפה, כיבוי אש, מד"א, אבטחה, סדרנים ושירותים ציבוריים ו- 500 אלף שקלים בשיפור עמדת המשטרה וצרכי המשטרה השונים.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין כי: "מתחם קבר הרשב"י ערוך לקבלת פניהם של מאות אלפי המבקרים והתיירים הצפויים להגיע הערב. מדובר באתר תיירות חשוב ומשרד התיירות ימשיך לפתח את המתחם לטובת מאות אלפי מבקרים הפוקדים את הקבר במהלך השנה ולא רק בהילולת ל"ג בעומר. דגש מרכזי על שיווקו בעולם, במטרה להגדיל את מספר התיירים שיבקרו בו ולעבור את רף מליון המבקרים שפקדו אותו השנה".
משרד התיירות השקיע בשנה האחרונה בפיתוח מתחם הקבר סכום כולל של 7 מיליון שקלים, מהם 4.5 מיליון בפיתוח תשתיות, הכשרת דרכים וחניונים, הצבת תאורה, שיפור דרכי גישה והכשרת טרמינל להסעת המתפללים מהחניונים, 2 מליון שקלים בשיפור שירותי התפעול, כולל נקודות מים, חדרי אשפה, כיבוי אש, מד"א, אבטחה, סדרנים ושירותים ציבוריים ו- 500 אלף שקלים בשיפור עמדת המשטרה וצרכי המשטרה השונים.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין כי: "מתחם קבר הרשב"י ערוך לקבלת פניהם של מאות אלפי המבקרים והתיירים הצפויים להגיע הערב. מדובר באתר תיירות חשוב ומשרד התיירות ימשיך לפתח את המתחם לטובת מאות אלפי מבקרים הפוקדים את הקבר במהלך השנה ולא רק בהילולת ל"ג בעומר. דגש מרכזי על שיווקו בעולם, במטרה להגדיל את מספר התיירים שיבקרו בו ולעבור את רף מליון המבקרים שפקדו אותו השנה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}