משרד התיירות יחל בפעולות לקידום התיירות הנוצרית לישראל
במשרד התיירות מצפים ל- 900 אלף תיירים קתולים, שיגיעו לישראל בעקבות ביקור האפיפיור. שר התיירות: "עם סיום ביקור האפיפיור, משרד התיירות ערוך למינוף הביקור ולהגדלת כמות הצליינים הקתולים".
Shutterstock
משרד התיירות פועל למינוף ביקור האפיפיור בארץ בשבוע שעבר וירחיב בחודשים הקרובים את פעולות השיווק לקידום התיירות הנוצרית לישראל. המשרד ייפנה, באמצעות הלשכות המוצבות ברחבי העולם, אל 1.3 מיליארד מאמיני הכנסייה הקתולית בעולם ויעודדם לעלות לרגל לארץ הקודש, בעקבות האפיפיור בנדיקטוס ה- 16.
לשכות משרד התיירות במדינות השונות פועלות מזה שבועות מול קהלי היעד וגורמי התיירות המובילים במדינות היעד ובשבועות הקרובים יחלו בפעולות שיווק ממוקדות בהתאם לפלחי השוק השונים.
במהלך ביקור האפיפיור בישראל, ליווה צוות צילום מיוחד של משרד התיירות את האפיפיור וכבר בימים הקרובים יופק סרט מיוחד על הביקור, אשר יוביל את פעולות השיווק. בנוסף יעשה משרד התיירות שימוש גם בחומרים ויזואליים והסברתיים מהביקור, יערכו כנסים בנושאי תיירות צליינית, ישווקו הצעות לביקורים ממוקדים, אירוח מעצבי דעת קהל מהעולם הנוצרי ופעילות יח"צ נלוות.
לצד זאת, ממשיכה פעילות משרד התיירות באתר האינטרנט הייעודי שהוקם לצורך הביקור, אשר זוכה להצלחה רבה. מאז תחילת הקמפיין, לפני כשלושה שבועות, נכנסו לאתר כ- 170 אלף גולשים. המדינות המובילות במספר הכניסות הן ארה"ב, ברזיל, פולין, איטליה, ספרד, צרפת וגרמניה, המהוות מדינות מקור חשובות לתיירות לישראל. במקביל, סירטונים קצרים, שהעלה משרד התיירות במהלך ימי ביקור האפיפיור בישראל, בהם צילומים מהביקור, זכו לצפייה של מיליוני גולשים מרחבי העולם.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין כי "ביקור האפיפיור מהווה עוגן אסטרטגי לתיירות הצליינית לישראל בשנים הקרובות ומשרד התיירות יפעל בכל המישורים בכדי לממש את הפוטנציאל הרב של תיירות זו".
בשנת 2008 ביקרו בישראל 3 מיליון תיירים , מתוכם למעלה ממיליון צליינים קתולים. הפגיעה בתיירות כתוצאה מהמבצע בעזה והמשבר הכלכלי העולמי, העמידה את יעד משרד התיירות לשנת 2009 על כ-650 אלף צליינים קתולים. כעת, לאחר ביקור האפיפיור, צופים במשרד התיירות כי פעולות המשרד יביאו להגעתם לישראל של 250 אלף צליינים קתולים נוספים, כבר בשנה זו, כך שעד לסוף השנה יגיע מספרם לכ-900 אלף.
לשכות משרד התיירות במדינות השונות פועלות מזה שבועות מול קהלי היעד וגורמי התיירות המובילים במדינות היעד ובשבועות הקרובים יחלו בפעולות שיווק ממוקדות בהתאם לפלחי השוק השונים.
במהלך ביקור האפיפיור בישראל, ליווה צוות צילום מיוחד של משרד התיירות את האפיפיור וכבר בימים הקרובים יופק סרט מיוחד על הביקור, אשר יוביל את פעולות השיווק. בנוסף יעשה משרד התיירות שימוש גם בחומרים ויזואליים והסברתיים מהביקור, יערכו כנסים בנושאי תיירות צליינית, ישווקו הצעות לביקורים ממוקדים, אירוח מעצבי דעת קהל מהעולם הנוצרי ופעילות יח"צ נלוות.
לצד זאת, ממשיכה פעילות משרד התיירות באתר האינטרנט הייעודי שהוקם לצורך הביקור, אשר זוכה להצלחה רבה. מאז תחילת הקמפיין, לפני כשלושה שבועות, נכנסו לאתר כ- 170 אלף גולשים. המדינות המובילות במספר הכניסות הן ארה"ב, ברזיל, פולין, איטליה, ספרד, צרפת וגרמניה, המהוות מדינות מקור חשובות לתיירות לישראל. במקביל, סירטונים קצרים, שהעלה משרד התיירות במהלך ימי ביקור האפיפיור בישראל, בהם צילומים מהביקור, זכו לצפייה של מיליוני גולשים מרחבי העולם.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ציין כי "ביקור האפיפיור מהווה עוגן אסטרטגי לתיירות הצליינית לישראל בשנים הקרובות ומשרד התיירות יפעל בכל המישורים בכדי לממש את הפוטנציאל הרב של תיירות זו".
בשנת 2008 ביקרו בישראל 3 מיליון תיירים , מתוכם למעלה ממיליון צליינים קתולים. הפגיעה בתיירות כתוצאה מהמבצע בעזה והמשבר הכלכלי העולמי, העמידה את יעד משרד התיירות לשנת 2009 על כ-650 אלף צליינים קתולים. כעת, לאחר ביקור האפיפיור, צופים במשרד התיירות כי פעולות המשרד יביאו להגעתם לישראל של 250 אלף צליינים קתולים נוספים, כבר בשנה זו, כך שעד לסוף השנה יגיע מספרם לכ-900 אלף.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}