אא

שיחת היום בישיבה הכללית של ההתאחדות: המבצע של אל על

בישיבה הכללית של התאחדות סוכני הנסיעות שמתקיימת בשעה זו, בהשתתפות מלאה של החברים, אמר עו"ד ההתאחדות שבמבצע "ציפורי לילה בדקה ה- 90" ישנה בעיה של הגבלים עסקיים. יו"ר איירתור: "איירתור לא תשתף פעולה עם המבצע של אל על".

Shutterstock Shutterstock

בישיבה השנתית של התאחדות סוכני הנסיעות, אשר מתקיימת בשעה זו במלון דן בתל אביב, ישנה נוכחות מלאה של חברי ההתאחדות בניגוד לשנים קודמות.

מבצע "ציפורי לילה בדקה ה-90" שעליו הכריזה חברת אל על, לפיו יוצעו במשך יממה כרטיסי טיסה במחירים מוזלים ליעדים שונים בעולם באמצעות הדקה ה- 90, הוא הנושא המרכזי שנדון בישיבה. דרור שטרום, עו"ד ההתאחדות, אמר על המבצע כי ישנה בעיה מבחינת הגבלים עסקיים, שכן לא תקין שחברה תסגור קווים ותמכור אותם לקבלן אחד. הוא ממליץ לפנות בעניין לממונה על ההגבלים העסקיים.

קובי קרני אמר באסיפת ההתאחדות: "מה שחברת אייר פראנס עשתה זה בגלל שהכוח שיגע אותה. הם החליטו לדפוק את הסוכנים. ההתאחדות לא מתלהמת. אנחנו פועלים נגד חברות תעופה, נגד הבי.אס.פי אבל אנחנו מדברים עם כולם ומדברים לגופו של עניין. אני לא יודע מה יהיו התוצאות של בית המשפט עם התביעות, אבל יש תחושה של תקווה. אני לא רואה את הציבור לא נלחם על המעמד, על הזכויות שלו".

קרני המשיך ואמר: "המבצע של אל על הזוי, עצם זה שהם חשבו שהם יצאו במבצע, מה המס שפתיים שניתן לסוכנים. הנושא הזה מטופל. הודעתי שאיירתור לא תשתתף במבצעים כאלה. אם מי נדבר באל על, כהתאחדות הם לא ששים לדבר. יש ועדה שחברים בה כמה חברי התאחדות שמדברים עם דוד מימון, סמנכ"ל מסחר, התרשמתי שכוונותיו טובות, גם דני סעדון, מנהל סניף ישראל, נראה שהוא רוצה טוב, אבל יוצא במבצע רק עם הדקה ה- 90. אל על מדברת בכמה קולות. ביום הבחירות הם רצו לצאת בלי הסוכנים ואז התערבנו. הם מכרו 13,000 כרטיסים ורצו לעשות זאת בלי הסוכנים".

"הקטע של הערבויות ביאט"א יבוא לידי ביטוי בעוד שנה וצריך להיערך לכך. בהנחה שהמאזנים לא יהיו כל כך טובים, צריך להגיע להבנות כבר כעת", אמר קרני והוסיף, כי "מבחינת מיצוב ההתאחדות אנחנו ממוצבים די גבוה, יש התייחסות כמעט לכל בעיה".









הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: