אא

האסיפה השנתית של איגוד מנהלי בתי המלון בישראל התקיימה השנה בצל המשבר הפיננסי

באסיפה שהתקיימה בשבוע שעבר השתתפו כ- 120 מלונאים, מנכ"לים ומנהלי בתי מלון. שר התיירות סקר את תכניות משרדו, המשנה לנגיד בנק ישראל הרצה והתקיים פורום תיירותי בנושא "שיווק בשעת משבר ויציאה לעתיד ורוד יותר". ינוש דמון קיבל את פרס "משה ברנע" למצויינות במלונאות.

Shutterstock Shutterstock

האסיפה השנתית של איגוד מנהלי בתי המלון בישראל, שהתקיימה ב- 18 במאי 2009 במלון דן פנורמה בתל אביב, נפתחה בדברי שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, אשר ברך את באי האסיפה וסקר את תכניות משרדו, בעיקר בנושא גיוס תקציבים נוספים לקידום שיווק התיירות. לדבריו אחד התפקידים העיקריים של משרד התיירות הוא הגדלת מספר התיירים המבקרים בישראל.

במסגרת האסיפה השנתית, בה השתתפו כ- 120 מלונאים, מנכ"לים ומנהלי בתי מלון, סקרו רפי וינר, יו"ר האיגוד ואילן וקסלר, המנכ"ל, את הנושאים השוטפים הקשורים לאיגוד ופרופ' צבי אקשטיין, המשנה לנגיד בנק ישראל הרצה בנושא: "השפעת המשבר הפיננסי על כלכלת ישראל".

בפורום התיירותי, שהתקיים תחת הכותרת "שיווק בשעת משבר ויציאה לעתיד ורוד יותר", בהנחיית רפי בארי, סגן נשיא לשיווק ומכירות של רשת מלונות דן ובהשתתפות בכירי ענף התיירות כגון: מוני בר, אפרים קרמר, בועז וקסמן, עמי אתגר, עדי גלבר, אלי כהן ואורן דרור ממשרד התיירות, נדונו נושאים כגון ירידה במספר התיירים הנכנסים לישראל, הצורך בהגדלת תקציבים לקידום מכירות ושיווק. כמו כן נדון הצורך בפתיחת שדה התעופה נתב"ג גם בשעות הקטנות של הלילה, שתאפשר לשווק טיסות וחבילות זולות, אשר יגדיל מיידית את מספר התיירים המבקרים לישראל.

באותו מעמד חולקו שתי מלגות על שם לוטה אייזנברג בסך של 5,000 ש"ח כ"א למלונאים צעירים, אשר ממשיכים את לימודיהם לתואר ראשון במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה.

במסגרת ארוחת צהריים חגיגית חולק פרס על שם "משה ברנע" למצויינות במלונאות לינוש דמון, מנכ"ל האיגוד במשך שנים רבות, שגם כיהן פעמיים כיו"ר האיגוד. עקב מחלה קשה ינוש דמון לא נכח באירוע ובתו, גילה, קיבלה את הפרס בשמו.

אורח הכבוד בארוחת צהריים היה פרופ' יעקב שביט, ראש החוג להיסטוריה של עם ישראל באוניברסיטת תל אביב, שנשא הרצאה בנושא "למה תל אביב הייתה לעיר" וזאת לכבוד תל-אביב, החוגגת 100 שנה לייסודה.




שר התיירות עם עדי מאור, מנכ"ל מלון דן כרמל ועם אילן וקסלר, מנכ"ל איגוד מנהלי בתי המלון בישראל


סטס מיסז'ניקוב, שר התיירות ורפי וינר, יו"ר האיגוד


משתתפי הפורום התיירותי בנושא "שיווק בשעת משבר ויציאה לעתיד ורוד יותר"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: