דן אנד ברדסטריט מדרג את השטיח המעופף במקום הראשון בהיקף ההכנסות ב- 2008
עפ"י דירוג שפורסם חברת השטיח המעופף רשמה הכנסות בהיקף של 750 מיליון ש"ח, שנייה בדירוג כלל תיירות עם 602 מיליון ש"ח ושלישית איסתא עם 589.5 מיליון ש"ח.
Shutterstock
חברת דן אנד ברדסטריט פרסמה את דירוג ההכנסות של סוכנויות הנסיעות והתיירות בשנת 2008.
במקום הראשון מדורגת חברת השטיח המעופף, עם הכנסות בסך 750 מיליון ש"ח. כלל תיירות מדורגת במקום השני עם 602 מיליון ש"ח, במקום השלישי איסתא ליינס עם 589.5 מיליון ש"ח, רביעית קשרי תעופה עם 525.6 מיליון ש"ח וחמישית מדורגת צבר תיירות עם 427 מיליון ש"ח.
במקום השישי בדירוג, עם הכנסות של 418 מיליון ש"ח, "המילניום השלישי" , שביעית אופיר טורס עם 410 מיליון ש"ח, שמינית בדירוג "הדקה ה- 90" עם הכנסות בסך 268 מיליון שקל, תשיעית החוויה הישראלית עם הכנסות של 222 מיליון שקל וכנפי משק סוגרת את העשירייה הראשונה עם הכנסות של 160 מיליון ש"ח.
במקום הראשון מדורגת חברת השטיח המעופף, עם הכנסות בסך 750 מיליון ש"ח. כלל תיירות מדורגת במקום השני עם 602 מיליון ש"ח, במקום השלישי איסתא ליינס עם 589.5 מיליון ש"ח, רביעית קשרי תעופה עם 525.6 מיליון ש"ח וחמישית מדורגת צבר תיירות עם 427 מיליון ש"ח.
במקום השישי בדירוג, עם הכנסות של 418 מיליון ש"ח, "המילניום השלישי" , שביעית אופיר טורס עם 410 מיליון ש"ח, שמינית בדירוג "הדקה ה- 90" עם הכנסות בסך 268 מיליון שקל, תשיעית החוויה הישראלית עם הכנסות של 222 מיליון שקל וכנפי משק סוגרת את העשירייה הראשונה עם הכנסות של 160 מיליון ש"ח.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}