אא

יאט"א: סוכן שלא ישלם לא יוכל למכור אף חברת תעופה

במכתב ששלח סמנכ"ל הכספים של יאט"א אל מנהלי חברות התעופה, הוא מחדד ומבהיר את כללי העבודה של הארגון מול סוכני הנסיעות ומבהיר כי: "יאט"א לא תאפשר לסוכן להשתמש בסטוק הכרטיסים של כלל חברות התעופה אם הוא לא שילם לחברה מסויימת כי הכרטיסים חוקית שייכים ליאט"א".

Shutterstock Shutterstock
בכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות דיברו השבוע על יאט"א והבי.אס.פי.

רצוי שההתאחדות תלמד את המכתב ששלח טום מרפי, סמנכ"ל הכספים של יאט"א העולמית, למנהלי חברות התעופה בימים האחרונים. מרפי מבהיר בין השאר במכתבו כי: "יאט"א לא תאפשר לסוכן להשתמש בסטוק כרטיסי הטיסה, אם לא ישלם לחברה מסויימת. אותו סוכן שלא ישלם לחברה מסויימת בפועל, לא יוכל לעבוד עם אף חברה, כי סטוק הכרטיסים שייך ליאט"א והיא תורה לסוכן לא להשתמש בסטוק הכרטיסים".

מרפי שומר על דיפלומטיות כאשר הוא מציין בפנייתו כי: "ביאט"א לא משפיעים על חברת תעופה לעבוד עם סוכן זה או אחר, היא יכולה לעשות מה שרוצה". אבל למעשה אם לסוכן לא יהיה סטוק כרטיסים, משמעות הדבר היא שחברה תצטרך להוציא לו כרטיסים באופן ידני, דבר שכבר לא קיים כיום.

אגב, בכנסי יאט"א שנערכו בישראל לפני כחודשיים, שיבח מנכ"ל יאט"א בישראל, קובי זוסמן, את מוסר התשלומים של סוכני הנסיעות בישראל וציין כי: "מוסר התשלומים של סוכן הנסיעות בישראל הוא מהגבוהים בעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: