אא

אייל קשדן בכנס יוטרוול: "אין תחליף לטורקיה"

בכנס ספקי יוטרוול אמר מנכ"ל הרשת: "הכנס מהווה סיכום של עבודה בחודשים האחרונים. גיבוש של תורה שלמה של חוזים שיוטרוול תחתום בשנים הקרובות עם ספקים". מנכ"ל השטיח המעופף על טורקיה: "מעולם לא הייתה בעיה ביטחונית, ומבחינת המוצר אנחנו רואים שבארץ המחירים עולים".

Shutterstock Shutterstock

בשעה זו נערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א כנס ספקי יוטרוול, בהשתתפות מאות מאנשי ענף התיירות. הכנס נפתח הבוקר בכנס ספקים, ובהמשך היום בהרצאות מיוחדות. בני מילרד, מנכ"ל יוטרוול, פתח את הכנס ואמר: "הכנס מהווה סיכום של עבודה בחודשים האחרונים. גיבוש של תורה שלמה של חוזים שיוטרוול תחתום בשנים הקרובות עם ספקים. הוגדלה באופן משמעותי כמות החוזים מתוך ראייה של התקשרויות רב שנתיות וכן הושק פורטל טרוול פרטנר, שישמש את הספקים כמערכת מידע און ליין ל- 800 פקידי הרשת. אנחנו הרשת בעלת נפח המכירות הגדול ביותר המתקרב ל- 400 מיליון דולר לשנה".

בני מילרד הוסיף ואמר: "כמות החוזים שלנו עם ספקים גדלה מאד בשנה האחרונה. לא כל החוזים דומים, זה תלוי בווליום הפעילות. יש לנו התלבטות האם לעשות חוזה חד שנתי או רב שנתי. יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מהשיטות האלה".

עמית לבני, ראש אגף השיווק באל על, שמייצג את החברה בכנס, בשל נסיעה עסקית של המנכ"ל, חיים רומנו, למונטנגרו, אמר לסוכנים: "אנחנו רואים בכם שותפים מרכזיים". לבני סקר את הסביבה העסקית של אל על ואת תעשיית התעופה ואמר על התחרות ללונדון: "השקנו את הטיסה השלישית היומית ללונדון, לשדה התעופה לוטון בבוקר. אנחנו ערים לתחרות, פעם היו שתי חברות, כעת חברת BMI בהחלט מציגה לנו תחרות ואתגר. אנחנו מתכוונים להיות אטרקטיביים, ולהיות הכי טובים".

על הקו לסאולו פאולו, אמר לבני: "הוא הצלחה גדולה, בחודשי הקיץ אנחנו צפויים ל- 80% תפוסה, ולקראת עונת הקרנבלים אנחנו צפויים להעלות את התפוסה".

מנהלי המשרדים ביקשו להציג ללבני שאלות, אך בני מילרד אמר שאין זמן. מילרד סיפר: "יוטרוול במו"מ מתקדם עם אל על, כדי להגיע להסכם לשיתוף פעולה". מילרד סיפר לנוכחים כי סמנכ"ל הרשת, משה שמא, הפך לדוקטור לאחר שהדוקטורט שלו אושר.

אבי פרידמן, מנכ"ל קונטיננטל איירליינס, אמר: "לראשונה בעולם חתמנו הסכם ניסיוני עם רשת יוטרוול. עבדתי קשה לשכנע את המנהלים שיסכימו להסכם כזה." פרידמן גם עקץ את הנואמים לפניו ואמר: "לא הכנתי שקפים, אבל אראה לכם סרט על קונטיננטל שתכירו היטב את החברה".

יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה, אמר בכנס: "היתה לנו ירידה של 30% ברבעון הראשון בגלל המלחמה והמשבר בטורקיה. זוהי הירידה שאפיינה את שוק הפנאי. אם מנתחים את המגמות קדימה רואים שיש שוני לחיוב. אנחנו מתחילים לראות את הנוסע הבודד חוזר. גם בטורקיה חוזרים הנוסעים לקלאבים היקרים". מוטעי ציין עוד כי: "אנחנו לא נותנים לתעתועים בטורקיה לקבוע ובמקביל אנו מציעים שורה של יעדים נוספים".

דורון ויקטור, מנכ"ל חטיבת השכרת הרכב בשלמה סיקסט, אמר לבאי הכנס: "קבוצת שלמה סיקסט תמשיך לתמוך בסוכני הנסיעות בכל דרך אפשרית ולא תפנה לשיווק ישיר. נמשיך לשתף פעולה למרות המשבר בענף. שלמה סיקסט ממשיכה להוביל את השכרת הרכב גם בארץ וגם בחו"ל ומגדילה את נתח השוק להשכרות היוצאות והשכרות בארץ. אנו צופים קיץ פורה והסימנים נראים כבר בכל יום. כמות ההזמנות של נוסעים בודדים ממשיכה לגדול בקצב מהיר".

אייל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף, אמר בכנס: "פעם ראשונה שאני עומד מול הפורום הזה. אני רוצה להגיד תודה על שנת 2008. בשנה כזו של ריב ראש הממשלה הטורקי עם העם בישראל, צריך לקחת בחשבון מבחינת המוצר, המחיר, ההתאמה לילדים אין תחליף לקלאבים. מעולם לא הייתה בעיה ביטחונית, ומבחינת המוצר אנחנו רואים שבארץ המחירים עולים. אין תחליף למוצר של טורקיה". קשדן ציין עוד: "משפחה יכולה לצאת לסוף שבוע ב- 1,700 דולר אפילו עם עודף" והוסיף, שפראג חוזרת השנה בגדול.




עמית לבני, ראש ראש אגף השיווק באל על: "אנחנו רואים בכם שותפים מרכזיים"



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: