חברת אופקים יוצאת בקמפיין חדש לטיולים מאורגנים בשיווק ישיר
הקמפיין, בהשקעה של כ- 300 אלף דולר, יכלול סרטון טלוויזיה ופרסום בעיתונות הארצית.
Shutterstock
חברת אופקים עולה בימים אלה בקמפיין חדש לרגל הקיץ לקידום טיולים מאורגנים לחו"ל בשיטת השיווק הישיר.
הקמפיין, בהשקעה של כ- 300 אלף דולר, עולה באמצעות פרסום פלד ויכלול סרטון טלוויזיה ופרסום בעיתונות הארצית. בעתיד, יעלה הקמפיין גם באתרי האינטרנט המובילים.
בימים אלה, עומדת החברה לצאת בסדרת חבילות נופש הכוללות טיולים מאורגנים וטיסות ישירות ליעדים נבחרים ואקזוטיים, כדוגמת: צפון ספרד, יפן, לפלנד ואיטליה.
לדברי מנכ"ל 'אופקים', יואל לוינשטיין: "הקמפיין החדש מבשר את תחילתה של עונת הטיולים והחופשות המשפחתיות לקיץ. היתרון שמציעה חברת 'אופקים' הוא של טיול מאורגן הכולל מגוון אטרקציות ויעדים בשיטת השיווק הישיר, אשר חוסכת לצרכן כסף רב ומקצרת את תהליך ההזמנה".
הקמפיין, בהשקעה של כ- 300 אלף דולר, עולה באמצעות פרסום פלד ויכלול סרטון טלוויזיה ופרסום בעיתונות הארצית. בעתיד, יעלה הקמפיין גם באתרי האינטרנט המובילים.
בימים אלה, עומדת החברה לצאת בסדרת חבילות נופש הכוללות טיולים מאורגנים וטיסות ישירות ליעדים נבחרים ואקזוטיים, כדוגמת: צפון ספרד, יפן, לפלנד ואיטליה.
לדברי מנכ"ל 'אופקים', יואל לוינשטיין: "הקמפיין החדש מבשר את תחילתה של עונת הטיולים והחופשות המשפחתיות לקיץ. היתרון שמציעה חברת 'אופקים' הוא של טיול מאורגן הכולל מגוון אטרקציות ויעדים בשיטת השיווק הישיר, אשר חוסכת לצרכן כסף רב ומקצרת את תהליך ההזמנה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}