אא

מייקל דזר – מחופי תל אביב לאתרי נופש במיאמי ביץ'

בתום שירותו הצבאי היגר דזר לארצות הברית והקים בניו יורק חברת נדל"ן. כיום, כעבור 47 שנה, יש ברשותו 4 אתרי נופש מרכזיים בחופי מיאמי, הוא תורם בקביעות לארגונים יהודיים ואף זכה לעיטור על מפעל חיים, מטעם פסטיבל הסרטים הישראלי על החזון, המנהיגות והפעילות ההומאניטרית.

Shutterstock Shutterstock

מייקל דזר נולד וגדל בתל אביב. ב- 1962, בתום שרותו הצבאי, היגר לארצות הברית והתיישב בניו יורק.

ב- 1970 הקים דזר חברת נדל"ן, שהתמקדה בהסבת מבני תעשייה לבנייני משרדים מפוארים ברובע צ'לסי. היום מחזיקה החברה, הגדולה ברובע היוקרתי, יותר מ- 30 מבנים גדולים למסחר, משרדים ומגורי פאר.

ב- 1985 החל מייקל דזר להשתלב בעסקי התיירות והמלונאות במיאמי ביץ'. היום ברשותו 4 אתרי נופש מרכזיים בחופי מיאמי: Howard Johnson Plaza Dezerland Beach & Spa, Travelodge Monaco Beach Resort, Days Hotel Thunderbird Beach Resort, Trump International Beach Resort וכן אחזקות במספר אתרים נוספים.

אתר הנופש Howard Johnson Plaza Dezerland Beach & Spa, המדורג כאתר 3 יהלומים, הדירוג הגבוה ביותר, מכיל 225 חדרים וסוויטות ומרכז ספא ונחשב אחד מהמשובחים בדרום פלורידה. באתר הנופש מרכז אירועים וכנסים ומסעדה בסגנון נוסטלגי של הרוק'נ'רול של שנות ה- 50, כמו גם אוסף המכוניות הפרטי של מייקל דזר.

מרכז הספא והבריאות 'נירוונה', המעוצב בסגנון אירופי, מציע מגוון של טיפולי מרפא ואיכות חיים, החל ממגוון עיסויים, כירופרקטיקה, יוגה, פילאטיס, סאונות וג'קוזי למיניהם, וכלה בסלון יופי ושיקום רפואי.

יחד עם בנו גיל שוקד בימים אלה מייקל דזר על פיתוח פרוייקטים תיירותיים בסאני איילס ביץ' בשיתוף דונלנד טראמפ וכן מגדלי מגורים יוקרתיים: טראמפ פאלאס וטראמפ רויאל. השותפות של דזר עם טראמפ כוללת גם את מיזמי המגדלים של טראמפ במיאמי ובאטלנטה.

למייקל דזר קשרים הדוקים עם מדינת ישראל ועם הקהילות היהודיות בארצות הברית. הוא תורם בקביעות לבתי חולים בארץ, לארגון ויצו בפלורידה ובניו יורק ומארח באתרי הנופש שלו אירועים הקשורים בישראל ובקהילה היהודית. דזר אף זכה לעיטור על מפעל חיים מטעם פסטיבל הסרטים הישראלי על החזון, המנהיגות והפעילות ההומאניטרית. כמו כן הוא תורם לארגונים נוספים, כגון: 'ידידי צה"ל בפלורידה', קרן 'משפחה אחת', קרן המרכז הרפואי 'הר סיני' ועוד.

דזר, הנשוי לנעמי למעלה מ- 40 שנה, מתגורר בסאני איילס ביץ'.




Days Hotel Thunderbird Beach Resort


Days Hotel Thunderbird Beach Resort


Trump International Beach Resort


Trump International Beach Resort



Dezer Hotels Miami Beach
8701 Collins avenue, Miami Beach, Florida 33154
http://www.dezerhotels.com

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: