אא

אבי בן-אסאייג צפוי להתמנות למנכ"ל IDB תיירות ותעופה

בן אסאייג, שכיהן בשנים האחרונות כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים, אסטרטגיה ופיתוח עסקים בקבוצת שטראוס: "מקווה להוביל את IDB תיירות ותעופה להיות מובילה בתחומה."

Shutterstock Shutterstock

קבוצת IDB הודיעה היום , כי אבי בן-אסאייג מצטרף לקבוצה וצפוי להתמנות למנכ"ל חברת IDB תיירות ותעופה, חברת בת בבעלות מלאה של IDB פיתוח שתרכז את תחום התיירות בקבוצה. המינוי יכנס לתוקף החל מיום 1 באוגוסט 2009.

הבחירה באבי בן-אסאייג, מהמנהלים המוערכים במשק, כמנכ"ל IDB תיירות ותעופה נעשית במסגרת הבחינה וההיערכות של IDB לקראת האפשרות של רכישת גנדן תיירות ותעופה, המחזיקה, בין היתר, בפעילות התיירות של יוניטל, נתור, צבר ואופן סקיי ובפעילות התעופה של ישראייר. נכון להיום, כוללת פעילות התיירות של IDB את האחזקה בכלל תיירות ובדיזנהאוז-יוניתורס.

נוחי דנקנר, יו"ר קבוצת IDB, בירך את אבי בן-אסאייג על הצטרפותו לקבוצה ואמר היום: "אני שמח על הצטרפותו של אבי בן-אסאייג ל- IDB. אבי הוא מנהל מוכשר בעל הישגים ניהוליים מרשימים בתחומים מגוונים ואני משוכנע ביכולתו להוביל בהצלחה את פעילות התיירות שלנו. הצטרפותו של אבי בן-אסאייג מבטאת את החשיבות הרבה שאנו מייחסים לשימור ולעיבוי שדרת הניהול האיכותית של הקבוצה".


 
אבי בן-אסאייג אמר היום: "אני שמח להצטרף ל-IDB, שהינה הקבוצה העסקית הגלובלית והדינאמית במשק הישראלי. הכניסה לתחום התיירות מאתגרת ומרתקת מאוד עבורי, ואני מקווה להוליך את IDB תיירות ותעופה להיות המובילה בתחומה".


 
אבי בן-אסאייג כיהן בשנים האחרונות כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל הכספים, אסטרטגיה ופיתוח עסקים של קבוצת שטראוס, והיה ממובילי תהליכי הגלובליזציה ומיזוג שטראוס ועלית. קודם לכן שימש בן-אסאייג כסגן נשיא בכיר וכסמנכ"ל כספים בחברת ECI והיה מעורב במיזוג תדיראן ו-ECI. לפני כן עבד כרו"ח בכיר במשרד סומך-חייקין KPMG. בן-אסאייג הינו בוגר לימודי ניהול בכירים מאוניברסיטת הארוורד, ובוגר תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת ת"א.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: