אא

ההתאחדות מזהירה את מנהלי המשרדים מפני בעיות בתוכנית ההטבות של לופטהנזה וסוויס לסוכני הנסיעות

מעל 800 סוכנים כבר הצטרפו לתוכנית ההטבות. תגובת החברות: "כל סוכן שהצטרף לתוכנית חתם שהוא קיבל את אישור מנהל המשרד, על כך שהוא מאשר לו להצטרף. אנחנו סומכים על הסוכנים שלא ילכו מאחורי גב המנהלים".

Shutterstock Shutterstock
תוכנית ההטבות החדשה של חברות התעופה לופטהנזה וסוויס לסוכני הנסיעות, "eXperts", זוכה להצלחה גדולה, כאשר למעלה מ- 800 סוכני נסיעות הצטרפו אליה. אולם, התאחדות סוכני הנסיעות שלחה היום מכתבים לסוכני הנסיעות, בהם היא מתריעה לגבי בעיות בתוכנית.

במכתב כותב יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות, בין השאר, על אישור מנהל להצטרפות לתוכנית. פתאל מציין כי: "בניגוד גמור להצהרת חברת לופטהנזה אין חובה בתהליך הרישום לתוכנית לקבל את אישור מנהל המשרד להצטרפות לתוכנית. בפועל סוכן המבקש להצטרף לתוכנית אינו נדרש להציג אישור או להצהיר על אישור מנהל המשרד להצטרפות". פתאל ממליץ לסוכנים: "להוציא מכתב לחברת התעופה ולהתריע כי ללא אישור מפורש ובכתב של מנהל המשרד אין לרשום פקידים לתוכנית. כמו כן להעביר מסר ברוח דומה לעובדי המשרד".

בעניין חובת מס, כותב פתאל: "כידוע קבלת הטבות לסוכני המשרד עלולה להטיל חובות מס על משרד הנסיעות. ההמלצה: לבקש אישור בכתב מחברת התעופה המאשר כי כל חובות מס, ככל שקיימת לעניין מתן ההטבה לסוכני המשרד, יהיה באחריות וע"ח חברת התעופה. . לדעתנו דרישה זו הינה תנאי מקדים לכל אישור הצטרפות עובד לתוכנית תמריץ".

בעניין קבלת רשימת עובדים שנרשמים מציין פתאל: "קבלת אישור מראש ובכתב מחברת התעופה כי תעביר למנהל המשרד, עפ"י בקשתו, רשימת כל העובדים שנרשמו לתוכנית התמריץ. ידוע לנו כי חברת איירפראנס לדוגמא, מסרבת להעביר למנהלי משרדים שביקשו, רשימת סוכנים הרשומים לתוכנית כולל רשימת ההטבות שניתנו להם. סירוב של חברת תעופה להעביר למנהל המשרד רשימה כזו, להערכתנו, צריכה להוות תמרור אזהרה לכל מנהל משרד".

על מעבר עובדים כותב פתאל לסוכנים: "קבלת אישור מחברת התעופה כי בכל מקרה שעובד עוזב את המשרד מכל סיבה שהיא יזקפו נקודות הזכות בתוכנית התמריץ לטובת המשרד ולא יעברו עם העובד".

מלופטהנזה וסוויס נמסר בתגובה כי: "ב- 30.4 לופטהנזה וסוויס שלחו מכתב למעל 500 מנהלי משרדי נסיעות, בו הודיעו על התוכנית והודיעו שעל הסוכן המצטרף לקבל אישור מנהל המשרד. כל סוכן שמצטרף לתוכנית חותם על כך שהוא הודיע למנהל שהוא מצטרף לתוכנית. כשהשקנו את התוכנית בעקבות פניות של מנהלי רשתות ששאלו שאלות, נחה דעתם שאין שום בעיה. אנחנו סומכים על הסוכנים שלא ילכו מאחורי גב המנהלים, שאכן הם דיווחו להם. מעל 800 סוכנים כבר הצטרפו לתוכנית שזוכה להענות גדולה מאד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: