אא

השטיח המעופף: פרוייקט תיירות אקולוגית באלבניה ואזור מערב הבלקן

באזור זה חיים להם הבקשטים, שפיתחו דת של אהבה ומיסטיקה. השטיח המעופף, יחד עם חברת תבור טיולים, מציעים חבילות מיוחדות ליעד זה, תחת השם - פרוייקט אקותומור. כתב וצילם: זאב בן אריה.

Shutterstock Shutterstock

אזור מערב הבלקן הוא אזור מופלא של הרים מושלגים, נהרות שוצפים, ערים עותומאניות יפהפיות ומצודות ימי הביניים. האזור, שנפתח רק לאחרונה לתיירות, מציע למבקר פסיפס תרבותי ודתי מרתק, עתיקות ארכיאולגיות מהיפות בעולם, נופי טבע עוצרי נשימה ואנשים פשוטים וחביבים השמחים לקבל אורחים ונוהגים עימם בהגינות ובעדינות.

באזור זה חיה לה עדה של אנשים מופלאים, הלוא הם הבקשטים, שפיתחו דת של אהבה ומיסטיקה, שבה הטקס הדתי העיקרי הוא שתיית ערק בליווי שירים. העדה מונה כמיליון וחצי איש, והם פזורים בעיקר בכפרים הנידחים שבין ההרים, כאשר מי שמנהיג אותם אלו נזירים, שהקדישו עצמם לטובת הקהילה הנקראים בבות.

חברת השטיח המעופף וחברת תבור חברו יחדיו ליצירת שיתוף פעולה עם עדה זו. בברכת ובליווי מנהיגי העדה, פיתחנו פרוייקט תיירות אקולוגית באלבניה ובמערב הבלקן, הנשען על משאבי העדה והכפרים שלה ונועד, בין השאר, לתרום לרווחת הקהילות המקומיות. אנחנו מציעים טיולים רגליים, טיולי ג'יפים, טיולי תרבות וגיאוגרפיה, במקומות שלא היו נגישים עד כה לתייר המערבי וזאת בנוסף להנאת הטיול ולהכרת חבל ארץ מופלא זה.

לטובת פרוייקט אקותומור, התאספו כמה ממדריכי הטיולים הטובים בארץ. דני גספר משביל ישראל, דורון שמואל מבית שמואל לשעבר ואנוכי, זאב בן אריה מנשיונל גאוגרפיק. בברכת הבבה, משרד התיירות של אלבניה, וגורמים תיירותיים ישראלים, בעזרת מערך הטיסות של השטיח המעופף, אנו מציעים חוויה אתנית ואוטנטית, חוויה אמיתית.

פרוייקט אקותומור פותח בפני התייר הישראלי את ארצות אלבניה וקוסבו שהיו לא נודעות עד כה. כמו כן, אנחנו פותחים בפני התייר הישראלי אזורים של מקדוניה ומונטנגרו, שלא היו ברשימת הטיולים עד כה. טיסות ישירות למונטנגרו מוזילות ומקלות את הטיול לאזורים אלו ועובדת היותם לא מתויירים, מוזילה את מחיר הטיול בכללותו ותורמת להנאה ממנו.

מחיר חבילה, החל מ- $1,450 ל- 7 לילות. לינה בבתים כפריים. הטיול הוא רגלי, עם ג'יפ מלווה. יציאה ב- 9 ביולי 2009.















הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: