פלאנטו הוציאה את קטלוג מוצרי המשפחה שלה לשנת 2009
החוברת כוללת בפעם הראשונה טיולים מאורגנים למשפחות שומרות מסורת, חבילות נופש בלעדיות בצפון איטליה וחבילות נופש ביעדי הים התיכון.
Shutterstock
חברת פלאנטו הוציאה בשבוע שעבר את קטלוג מוצרי המשפחה שלה לשנת 2009 תחת המותג "לה פמיליה".
זו השנה השלישית מאז שהושק המותג, והוא הולך ומשתרש במשרדי הרשת ובענף כולו. החוברת כוללת השנה, בפעם הראשונה, גם טיולים מאורגנים למשפחות שומרות מסורת, חבילות נופש בלעדיות בצפון איטליה, חבילות נופש ביעדי הים התיכון, טוס וסע וכו'.
מנכ"ל פלאנטו, עמוס סרי-לוי: "מוצרי לה פמילייה נמכרים באופן בלעדי במשרדי פלאנטו, ונותנים לסניפיה יתרון תחרותי על פני משרדים אחרים. לאור הצלחת המהלך, אנו מתכוונים בקרוב להמשיך בדרך זו ולייצר עוד מותגים".
זו השנה השלישית מאז שהושק המותג, והוא הולך ומשתרש במשרדי הרשת ובענף כולו. החוברת כוללת השנה, בפעם הראשונה, גם טיולים מאורגנים למשפחות שומרות מסורת, חבילות נופש בלעדיות בצפון איטליה, חבילות נופש ביעדי הים התיכון, טוס וסע וכו'.
מנכ"ל פלאנטו, עמוס סרי-לוי: "מוצרי לה פמילייה נמכרים באופן בלעדי במשרדי פלאנטו, ונותנים לסניפיה יתרון תחרותי על פני משרדים אחרים. לאור הצלחת המהלך, אנו מתכוונים בקרוב להמשיך בדרך זו ולייצר עוד מותגים".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}