אא

שר התיירות נגד החלטת הממשלה

השר מגיב בחריפות על ההחלטה להשאיר את הטלת המע"מ בחוק ההסדרים ואומר: "הטלת מע"מ על תיירות נכנסת היא איוולת, שתביא לפיטורי אלפי עובדים במשק ותנחית מכה אנושה על תעשיית התיירות בישראל". סיעת ישראל ביתנו מאיימת להצביע נגד התקציב אם הגזרה לא תצא מחוק ההסדרים.

Shutterstock Shutterstock
לאחר שהכנסת אישרה אתמול בקריאה ראשונה את תקציב המדינה וחוק ההסדרים לשנים 2009-2010, מגיב שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, בחריפות ואומר: "הטלת מע"מ על תיירות נכנסת היא איוולת, שתביא לפיטורי אלפי עובדים במשק ותנחית מכה אנושה על תעשיית התיירות בישראל שכבר ספגה פגיעה קשה כתוצאה מהמשבר הכלכלי העולמי".

בשבוע הבא תדון ועדת הכנסת בפיצול סעיפים שונים מחוק ההסדרים ואז יחלו ועדות הכנסת לדון בהצעות החוק. בדיון שנערך בראשית החודש בוועדת הכלכלה אמר יו"ר הוועדה, אופיר אקוניס, כי "לפני הקריאה הראשונה של חוק ההסדרים, לא יהיו שינויים בהצעה להטיל מע"מ על שירותי התיירות הנכנסת". המשך המאבק על הוצאת הגזרה מחוק ההסדרים  עובר עכשיו לשלב ב', שכן אישור התקציב וחוק ההסדרים בקריאה שניה ושלישית צפוי להתקיים ב- 15 ביולי.

כמו כן סיעת ישראל ביתנו מאיימת כי תצביע נגד התקציב במידה והגזרה להטיל מע"מ על שירותי התיירות הנכנסת לא תצא מחוק ההסדרים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: