אא

שר התיירות הפיליפיני: אנחנו מחכים לישראלים

השר ג'וזף דוראנו מבקר בישראל במטרה להחזיר את הישראלים ליעד זה. תוכנית הטלוויזיה 'הישרדות', שתשודר בחודש אוקטובר, צולמה ביעד זה והפליפינים רוצים לנצל את ההזדמנות כדי להחזיר את התייר הישראלי למדינתם.

Shutterstock Shutterstock
"אנחנו רק מחכים שהישראלים יחזקרו לבקר אותנו. בגלל שכמעט לא מגיעים ישראלים הם אפילו לא נמצאים בסטטיסטיקה שלנו", אמר היום שר התיירות של הפיליפינים, ג'וזף דוראנו, המבקר בישראל במטרה להחזיר את הישראלים ליעד זה.

לקראת שידור תוכנית הטלוויזיה 'הישרדות' בחודש אוקטובר, שצולמה ביעד זה, הפיליפינים עושים מאמצים לשווק את מדינתם.

השר סיפר כי בשנת 2004, השנה שבה נכנס לתפקיד, ביקרו בפליפינים 1.7 מיליון תיירים ובשנה החולפת המספר כבר חצה את 3 מיליון התיירים. 60% מהתיירים מגיעים ממדינות אסיה: סין, הונג קונג וטייוואן. מאירופה, ציין השר הפליפיני, מגיעים תיירים בעיקר מרוסיה וצרפת. כל שנה יוצאים כ- 6 מיליון תיירים מהפיליפינים לטייל מחוץ לארצם והשנה, עקב המצב הכלכלי וכל מה שקורה בעולם, רובם בחרו לטייל במדינתם.

"אנחנו לא מתחרים במחיר של תאילנד או במדינות השכנות. מה שמקבלים אצלנו אין במדינות אחרות. כמעט כל השנה יש אצלנו שמש, יש לנו מדינה נהדרת ואנחנו מקווים שכעת התיירים הישראלים יגלנו אותנו מחדש", אמר השר החביב, שבשנת 1988 היה חבר הקונגרס הצעיר ביותר בפיליפינים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: