אא

מלונאי ירושלים נגד משרד התיירות

מאשימים את משרד התיירות שהסכמי השיווק שחתם עם סוכנים בחו"ל יסייעו לשווק את התיירות ברשות הפלשיתנאית. קוראים לממשלה ולמשרד התיירות להקצות כ- 50 מיליון דולר לקמפיין פרסום עולמי לירושלים.

Shutterstock Shutterstock
מלונאי ירושלים חרדים מאד לעתיד המלונות בעיר אם הממשלה ומשרד התיירות לא יתחילו לבצע מהלכים דרסטיים לשיווק העיר.

מנתונים שהציגו המלונאים עולה כי מינואר השנה חלה ירידה של 31% במספר לינות התיירים בבתי מלון בירושלים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. לדברי המלונאים מדובר בהפסד כספי של כ- 31 מיליון שקל.
אריאלה שמידע-דורון, יו"ר התאחדות בתי המלון בירושלים מזהירה: "במידה והממשלה תכריז על תשלום מע"מ בענף המלונאות, זה עשוי להביא לירידה נוספת של כ- 30% במספר הלינות בבתי המלון בירושלים ולפיטוריהם של 600 עובדים בענף".

ראשי התאחדות המלונות תוקפים את משרד התיירות ואומרים כי: "האבסורד הגדול ביותר שמשרד התיירות חתם הסכמי שיווק וסיוע עם סוכני תיירות רבים מחו"ל, הסכמים שבפועל יסייעו לשווק ולתגבר את התיירות ברשות הפלשתינאית בכלל ובעיר בית לחם בפרט. זאת במקום להפנות משאבים לעידוד התיירות בישראל ובירושלים, המדינה מסייעת להבאת תיירים לרשות הפלשתינאית", תוקפים ראשי התאחדות המלונות ומציינים כי: "המלונות בירושלים לא מסוגלים לעמוד בתחרות עם בתי המלון בבית לחם, שם המחיר ללילה על בסיס חצי פנסיון נע בין 18 ל- 22 דולר".

התאחדות המלונות בירושלים קראה לממשלת ישראל ולמשרד התיירות להקצות כ- 50 מיליון דולר לקמפיין פרסום עולמי לעיר ירושלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: