אא

מלון המלך דיוויד ירושלים משיק בריכה חדשה

הבריכה נבנתה מחדש ונעשה פיתוח של השטח מסביב לבריכה, תוך מתן דגש על חסכון במים. סמנכ"ל שיווק ומכירות מלונות דן: "אחת ההנחיות המרכזיות שהועברה למתכנני הבריכות והגנים הסובבים אותן היתה לעשות כל הניתן כדי לחסוך במים אך מבלי לפגוע בחוויית האורחים".

Shutterstock Shutterstock

בריכת המלון נבנתה מחדש בעיצוב יוקרתי ומפואר בעלות כוללת של 11 מיליון ₪. עבודת השיפוץ של כללה בנייה מחדש של כל שטח בריכות השחייה כולל שטחי פיתוח וגינון , הכוללים: בריכת מבוגרים, בריכת ילדים עם חיפוי והצללה, בריכת מים רדודים לקריאה ושיזוף עם אזור של זרמי אוויר ומים, ריצוף וחיפוי קירות הבריכה ע"י פסיפס מיוחד, פרגולות, שטחי פיתוח הכוללים ריצוף וחיפוי קירות באבן, צמחיה, מדשאות ותאורה יוקרתית.

לנוחות האורחים הוגדלו שטחי ההצללה ובכללם כל אזור בריכת הילדים פעולה שתורמת אף היא להקטנת אידוי המים.

לדברי רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות מלונות דן: "אחת ההנחיות המרכזיות שהועברה למתכנני הבריכות והגנים הסובבים אותן היתה לעשות כל הניתן כדי לחסוך במים אך מבלי לפגוע בחוויית האורחים ואופיים היחודי של גינת המלון והבריכה. לפיכך הוקטן באופן משמעותי נפח המים של הבריכות החדשות, ע"י הקטנת עומקן. בבריכות הותקנו מערכות טיפול במים חדישות, המצמצמות למינימום אובדן מים. צמחי הגן הוחלפו לצמחים "חסכנים" במים, והופסקה לחלוטין שתילת צמחים חד שנתיים. שטחי המדשאה צומצמו משמעותית ע"י ריצוף חלק מהם, והמרת שטחי דשא באזורים שתולים בצמחים מעוטי השקיה".


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: