אא

קלאב מילאס לארה באנטליה

הקיץ שנמצא בשיאו שוב הופך את טורקיה לאחד היעדים המועדפים על התייר הישראלי. אחרי ירידה דרסטית בכמות המבקרים מישראל, מקווים בטורקיה שהמגמה תשתנה ובחודש האחרון חברת התיירות "מונה טורס" החלה לשווק את הקלאב החדש ביותר שנבנה ברצועת החוף של לארה באנטליה – קלאב מילאס לארה.

Shutterstock Shutterstock

מלון מילאס לארה הוא המלון השלישי ברשת מלונות מילאס והראשון באזור אנטליה, וממוקם על חוף לארה. על רצועת החוף, שמשנה לשנה מתמלאת בקלאבים חדשים, ניצב לו המלון מעט אחרי הקלאבים הוותיקים יותר כדוגמת רויאל ווינגס, קונקורד וקראבאן-סאריי.

רק בתחילת חודש מאי השנה, חגגו במקום את הפתיחה הרשמית של המלון והמבקרים המגיעים למלון עדיין יכולים להריח את החדשנות שבמקום. 265 חדרים, מהרמה הגבוהה ביותר שיכולים בתי מלון/קלאבים באנטליה להציע, פרוסים על פני 10 קומות בבניין מרכזי אחד.

218 חדרים הינם חדרים רגילים, 30 חדרים הם חדרי משפחה וכפולים בגודלם ו- 17 חדרים הינם סוויטות מפוארות, שכוללות בין היתר גם בריכה פרטית במרפסת של הסוויטה.




היתרון הגדול של מילאס לארה הוא החדרים המפוארים שישאירו אתכם פעורי פה. בניגוד לקלאבים שמשקיעים פחות בחדרים ויותר בדברים שמסביב, כאן החליטו לשים תשומת לב קודם כל לחדרים שיתנו לכם את החוויה מושלמת.

רצפת פרקט, פלזמה 32 אינצ' , 2 מיטות גדולות, מזגן שפועל 24 שעות ביממה, אינטרנט אלחוטי , כספת, מרפסת צופה לים וג'קוזי בכל חדר הופכים את החדרים במילאס לארה לחדרים שלא תרצו לצאת מהם. החידוש של ג'קוזי בכל חדר הוא הפתעה מרעננת מאוד וכזאת שנותנת למלון עוד נקודה בייחודיות שלו ביחס למתחריו.




אם בכל זאת החלטתם לצאת מהחדר וליהנות מהשירותים האחרים של המלון, לא תתאכזבו. מתחם הספא מציע כמעט את כל השירותים בחינם . בין היתר תוכלו ליהנות מחמאם טורקי, 2 סאונות גדולות, מקלחת ג'ונג'ל מיוחדת המוציאה רעשים מיוחדים בזמן הרחצה, 4 ג'קוזי גדולים למי שלא מספיק לו מה שיש בחדר ובריכה מחוממת.

בתחום הספורטיבי המלון מציע לאורחיו בחינם: חדר כושר, אולם סקווצ', טניס שולחן וביליארד ומגרש טניס, שבו המקצוענים מבינינו יכולים להציג את הביצועים ולהרגיש לרגע כמו דודי סלע . חובבי הספורט לבטח יתאכזבו לשמוע שמגרש כדורגל ואולם באולינג אינם נמצאים בתחומי המלון.

בריכה אחת מרכזית וגדולה מקיפה את חדר האוכל ונותנת מענה מושלם בימי הקיץ הלוהטים. אם אתם מחפשים פארק מים, מגלשות, פעילויות חברתיות וילדים רצים לכם בין הרגליים – עדיף לכם לחפש מקום אחר. האווירה השקטה של המלון מגיעה גם אל שפת הבריכה, בלי פעילויות חברתיות ובלי הילדים, ניתן ליהנות בצורה המושלמת מהבריכה וגם מחוף הים הפרטי הנמצא מרחק הליכה של כ- 300 מטרים. בחוף הים מוצע לנופשים אטרקציות ימיות הכוללות אופנועי ים, בננות, סקי ים, מצנחים ועוד, בעלות נפרדת המתחילה ב- 20 יורו. למי שבכל זאת מביא את הילדים נציין כי על שפת הבריכה ניצבת 3 מגלשות מים.




באזור הבריכה מצוי בר משקאות , הפועל עד השעה 22:00 בלילה. בר גדול נוסף נמצא בסמוך ללובי, במקום שהופך בשעות הלילה למקום המפגש הראשי של הנופשונים. אינטרנט אלחוטי זמין ובחינם הן בבר המרכזי של המלון והן בלובי.

כמו כמו הקלאבים בטורקיה המציעים שפע של מאכלים במשך כל שעות היממה, גם מילאס לארה שומר על הנוהל הקבוע ומציע לאורחיו 3 ארוחות עיקריות: בוקר , צהריים וערב .

במסעדה הראשית תוכלו למצוא שפע של בשרים, מאכלים טורקיים אוטנטיים, כמו לחמג'ון ופיצות טורקיות וכמובן יתר המאכלים הרגילים כדוגמת פסטות, אורז וכו'.

בנוסף, למלון יש 2 מסעדות אל לה קארט – מסעדה טורקית ומסעדת דגים בקומה האחרונה של המלון. המסעדה הטורקית פתוחה יום כן ויום לא, והזמנות אליה ניתן לבצע רק יום קודם לכן.




ההמלצה שלנו: מסעדת הדגים. בקומה ה- 12 של המלון ניצבת המסעדה, שצופה אל חוף הים ואל יתר בתי המלון שבאזור. עם אוויר יוצא מן הכלל ונוף של 4 כיוונים – אי אפשר לבקש יותר מזה, לזוגות המחפשים את השקט והשלווה. בצד הקולינרי אפשר למצוא 5 סוגי דגים שונים, מאכלי ים ואם ממש תתעקשו אז תוכלו גם להזמין מאכלים מחדר האוכל הראשי של המלון. כאן לא תמצאו ילדים ומשפחות – המסעדה המכילה רק כ- 50 מקומות ומתאימה לזוגות מביניכם שרוצים להעביר את הערב באווירה מושלמת. ההזמנה למסעדה מתבצעת באותו היום, החל מהשעה 10:00 בבוקר והיא כמובן ללא תשלום נוסף.

גם חובבי הקניות ימצאו מענה הולם במרחק הליכה. לאורך כל המלונות הפזורים באזור , ניתן למצוא לא פחות מ- 10 באזרים מקומיים המציעים חנויות מזכרות, חנויות תיקים וחנויות טקסטיל .

במרחק הליכה של 5 דקות מהמלון ניתן למצוא קניון חדש, שנפתח לפני מספר חודשים ומיועד יותר למי שמחפש בגדי יוקרה של מותגי העל כדוגמת דולצ'ה וגבאנה, ארמאני, פאסונאמבל, פראדה ועוד. מציאות לא תמצאו כאן והמחירים מתחילים החל מ- 100 יורו לפריט ומעלה.

למי שבכל זאת מתעצל לצאת מתחומי המלון, בקומת הבריכה תוכלו למצוא חנות בגדים , חנות תכשיטים, מעצב שיער ודוקטור למקרה הצורך .




אחרי סוף שבוע מהנה במלון, אפשר לומר באופן מובהק וזאת למרות העובדה שהמקום פתוח רק כחודש – כי הוא פונה יותר לזוגות מאשר למשפחות. במשך כל השהות במלון לא נתקלתי ולו בישראלי אחד, לא נתקלתי במשפחות מרובות ילדים ולמען האמת כמות הילדים במקום היא זעומה ביחס לקלאבים אחרים. וכאן בדיוק מגיעה הנקודה המרכזית של מילאס לארה – למרות שלכאורה מדובר בקלאב, על פי דעתי האישית מדובר יותר במלון הנותן לאורחיו את השירותים הטובים ביותר וברמה הגבוהה, אך קשה לסווג אותו כקלאב. אין כאן פארק מים גדול וגם לא לונה פארק, אין כאן משפחות מרובות ילדים והשקט השורר לאורך כל השבוע במקום רק מקנה את תחושת הרוגע ואת הייחודיות של מלון זה ביחס לשאר המלונות באנטליה.

מלון מילאס לארה משווק בלעדית ע"י חברת "מונה טורס" ולמרות שנפתח רק לפני כחודש, התפוסה בו בסופי השבוע במרבית המקרים היא מקסימאלית, לכן כדאי לשריין מקומות שבוע לפני היציאה לנופש ולא להמתין לרגע האחרון.

הכותב היה אורח של חברת 'מונה טורס'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: